کد خبر : 1805298 | 28 دی 1400 ساعت 22:26 | 31.7K بازدید | 4 دیدگاه

سوال روز هواداران فنرباغچه: اللهیار کجاست؟!

هواداران فنرباغچه در فضای مجازی به عملکرد این باشگاه درخصوص تعیین تکلیف آینده اللهیار صیادمنش معترض شده اند.

سوال روز هواداران فنرباغچه: اللهیار کجاست؟!

به گزارش "ورزش سه"، سرنوشت اللهیار صیادمنش برای فصل بعد به علامت سوال بزرگی تبدیل شده است. مهاجم جوان و ملی پوشی که قرارداد قرضی او با باشگاه زوریا لوهانسک اوکراین به پایان رسیده و در نقل و انتقالات زمستانی به ترکیه بازگشته اما تکلیف این بازیکن برای فصل بعد نامشخص است.

 

در حالیکه دو روز پیش اسماعیل کارتال رسما به عنوان سرمربی جدید فنرباغچه انتخاب شد و این مربی نیز امشب در تمرینات تیمش حاضر شد، اما همچنان خبری از حضور صیادمنش در تمرینات این تیم نیست و مشخص نشده است که تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.

 

 

 

1683863

 

 

امروز روزنامه فوتومچ از تلاش زوریا لوهانسک برای حفظ اللهیار خبر داده ولی پیشنهاد این تیم توسط باشگاه ترکیه ای رد شده است. این روزنامه به نقل از منابع اوکراینی نوشته است که زوریا حاضر شده است 60 درصد از مبلغ 3 و نیم میلیون یورویی موجود در قرارداد صیادمنش برای خرید دائمی او را پرداخت کند اما این پیشنهاد از سوی فنرباغچه رد شده است.

 

نامشخص بودن وضعیت صیادمنش برای فصل جدید باعث واکنش هایی میانی هواداران فنرباغچه شده است. طرفداران این تیم در فضای مجازی از باشگاهشان درخواست کرده اند تا درباره این بازیکن ایرانی شفاف سازی کند و اینکه بالاخره تکلیف اللهیار چه خواهد شد.

 

دو باشگاه هال سیتی و اندرلخت بلژیک مشتریان جدی جذب مهاجم ایرانی هستند و حتی بحث رسیدن پیشنهادات 5 و 7 میلیون یورویی برای خرید اللهیار در رسانه ها مطرح شده اما هنوز هیچ تحول جدیدی در آینده صیادمنش رخ نداده و مشخص نیست مقصد بعدی او کجا خواهد بود.

 

 

در زیر برخی از توئیت های هواداران فنرباغچه در اعتراض به نامشخص بودن وضعیت اللهیار را مرور می کنیم:

 

 

1683866
اللهیار صیادمنش از 31 دسامبر در فنرباغچه حضور دارد. فصل نقل و انتقالات آغاز شده است. اگر قرار بود برود، باید می رفت اما وقتی به مهاجم نیاز داریم، منفعل بودن بی معنی است. چه اتفاقی برای این بازیکن خواهد افتاد؟
 

 

 

1683865
چرا اللهیار صیادمنش به تمرین نمی رود؟
اگر به این دلیل است که تعداد بازیکنان خارجی 14 نفر است، مکس مییر را کنار بگذارید!
چرا اللهیار در استانبول به صورت انفرادی تمرین می کند در حالی که شما کمبود مهاجم مرکزی دارید؟
مدیریت فنرباغچه ما را مسخره می کند. متأسفم!

 

 

 

1683864
 

اللهیار صیادمنش کجاست؟

 

 

 

1683862
 

اللهیار صیادمنش کجاست؟

یک کلمه اطلاعات در مورد او منتشر نمی کنید؟

(خطاب به اکانت فنرباغچه) چطوری داری کار می کنی رفیق؟

 

 

 

1683861
من تعجب می کنم که اللهیار صیادمنش الان چه می کند...

 

دیدگاه‌ها