کد خبر : 1805321 | 29 دی 1400 ساعت 08:55 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

از درخشش موسوی تا صعود یاران عبادی‌پور

نتایج لژیونرهای والیبال ایران در کاپ اروپا

یاران عبادی‌پور و سید محمد موسوی در کاپ اروپا و لیگ والیبال ترکیه به پیروزی رسیدند.

نتایج لژیونرهای والیبال ایران در کاپ اروپا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، دیدار معوقه از هفته چهاردهم لیگ والیبال ترکیه برگزار شد که تیم والیبال فنرباغچه به مصاف بلدیه رفت و توانست به پیروزی ۳ بر صفر دست پیدا کند. 

 

این دیدار در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۰ به سود فنرباغچه به پایان رسید. سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران که به تازگی از کمند مصدومیت رهایی یافته است در این بازی توانست ۱۰ امتیاز به دست بیاورد و بدرخشد.

 

ملی پوش والیبال ایران ۵ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع و ۲ امتیاز از سرویس برای تیمش کسب کرد.

 

والیبال فنرباغچه با این نتیجه ۳۶ امتیازی شد و با ۱۲ پیروزی در جایگاه سوم لیگ والیبال ترکیه قرار گرفت.

 

در دیگر دیدار های برگزار شده، تیم والیبال اسکرا بلخاتوف لهستان در کاپ اروپا به مصاف بورگاس نماینده بلغارستان رفت و موفق شد به پیروزی دست پیدا کند. اسکرا درحالی به این پیروزی دست یافت که این تیم در بازی اول موفق شده بود نماینده بلغارستان را شکست دهد و با به دست آوردن دومین پیروزی خود، به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کند. 

 

والیبال اسکرا در این رقابت به پیروزی ۳ بر یک دست یافت. این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۰، ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۴ به سود اسکرا پایان یافت.

 

میلادعبادی‌پور که در سال جاری برای اسکرا بازی می کند مقابل نماینده بلغارستان ۹ امتیاز برای تیمش کسب کرد. ملی پوش والیبال ایران ۷ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع و یک امتیاز از دفاع برای تیمش پوئن کسب کرد.

 

با این پیروزی یاران عبادی‌پور به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کاپ اروپا صعود کردند.

دیدگاه‌ها