کد خبر : 1805323 | 29 دی 1400 ساعت 09:15 | 8.7K بازدید | 1 دیدگاه

اولین شگفتی اوپن استرالیا؛حذف نوری

در پی شکست از تنیس باز آمریکایی در روز دوشنبه و حذف از مسابقات اوپن استرالیا ، کامرون نوری رفتاری فبلسوف مآبانه داشت.

اولین شگفتی اوپن استرالیا؛حذف نوری 

به گزارش ورزش سه ، امیدها برباد رفت، مرد شمارهء یک تنیس بریتانیا در اولین بازی در اوپن استرالیا بشکل مفتضحانه ایی  شکست خورد. ( در ست دوم هیچ گیمی برنده نشد!) کارشناسانی که بروی او با توجه به عملکرد خوبش در چند ماه گذشته و بخصوص در کل سال 2021 داشت، حساب کرده بوند در بُهت به سر میرند . هر چند او از یک ستارهء جوان که در بازیهای انجمن تنیس مردان جهان پرفروغ ظاهر شد ، شکست خورد اما این چیزی از شگفتی اول در اولین روز بازیها کم نمیکند که شانس دوازدهم حذف شده است. 


کارشناسان تنیس امید داشته و دارند که " کامرون نوری" جا پای مردِ بزرگ وموقرِ انگلیسی " سر اندی ماری" بگذارد اما فعلا او آنان را نا امید کرده است. هر چند باتوجه به جوانی نوری همچنان میتوان به او امید داشت. اما وی باید بیشتر و بیشتر تمرین کند. و از نظر ذهنی برای بازیهای بسیار سطح بالایی چون گرند اسلم آماده باشد.


" در این رقابت اصلا من واقعا [ خودم] نبودم ، به حدی که سردرگم یک بریک( امتیاز گرفتن زمانی که حریف سرویس میزند) بودم ، اما هرگز نتوانستم به بازی برگردم ،  - سباستین کرودا- خیلی خوب بود، اما من از سطحِ  بازی خود مایوس هستم". نوری گفت: من فکر میکنم این بدترین بازی من در 8 ماه گذشته بود یا خیلی ناامیدکننده ، اما همینم که هستم.

 

1683907


این تنیس باز بریتانیایی در تقابل با که این شکست ناشی از مورد توجه قرار گرفتن در سال گذشته و خستگی جسمی یا روحی ناشی از آن بود ، آنرا به یک روز بد نسبت داد. نوری یک تورنمت متوسط در " لوس کابووس " مکزیک را برد و همچنین یک تورنمت 1000امتیازی ( مسترز ایندین ولز)را . و سال را با رده ی 12 در رنکنیگ جهانیatp به پایان رساند.


" من احساس خوب جسمی دارم ،یک هفته زمان برای آماده شدن داشتم. به حد توان آماده بودم. و فقط کُند عمل کردم. " او گفت: من bakhand-ضربه با پشت راکت- خودمو فراموش کردم. که هیچ وقت اینطوری نبودم. صادقانه بگم نمی خواهم فقط به این مورد تاکید کنم، من فقط نیاز دارم بهتر بشم.


در سمت مقابل  وی کوردای آمریکایی که از پیشرفت در سال 2021 لذت میبرد گفت  از این فشار مضاعف با صعود دراماتیک از رده بندی atp خوشحال است.


 کامرون نوری در این بازی در هر شروع دوباره برای بازگشت تحت تاثیر این جوان قرار میگرفت. " در هر زمان که من شانس برای برگشت داشتم ، با سرویس آن شانس را خراب میکرد" مرد بریتانیایی در ادامه گفت" در امتیازهای مهم او بهتر از من بود"

 

1683906


او میتواند جهت الگو گرفتن برای تحقق آرزوهایش به هموطنش اندری ماری نگاه کند. شماره ی یک سابق جهان در هفته ی گذشته به اولین فینال atpخود بعد از سال 2019 رسید. ( البته در مقابل اصلان کارتسف شکست خورد). نوری این تنیسور را تحسین میکند. " من میتوانم ببینم که او چفدر سخت تلاش میکند. و چقدر منظم تمرین میکند. واز رقابت لذت میبرد. کسب چند برد برای من عجیب نبود و اینکه دوباره به فینال رسید. دیدن او در این سطح که هنوز بازی میکند برای من تا ثیر گذار بود."


رقابتهای اوپن استرالیا یکی از چهار گرند اسلم سال که از سری مسابقات سطح اول تنیس میباشد هر سال در اول ماه میلادی ( ژانویه) در شهر زیبای ملبورن استرالیا برگزار میشود. در این مسابقات که از سال ۱۹۰۵ اغاز شده است حدود ۷۵ میلیون دلار جایزه بین نفرات برتر توزیع میشود.این مسابقات هم در قسمت آقایا ن و هم خانمها در همه ی رده های سنی و حتی ویلچر( افراد دارای نقص جسمی) برگزار میشود.

پیمان پیوسته

دیدگاه‌ها