کد خبر : 1805329 | 29 دی 1400 ساعت 09:47 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالی دیبالا پس از گلزنی؛ بحران به پایان رسید؟

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس، پس از گلزنی برابر سمپدوریا خوشحالی کرد تا بسیاری تصور کنند که شرایط در این تیم به حالت عادی برگشته است.

خوشحالی دیبالا پس از گلزنی؛ بحران به پایان رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در مرحله یک هشتم رقابت‌های کوپا ایتالیا به مصاف سمپدوریا رفت و موفق شد با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

دیبالا در این دیدار به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و خیلی زود موفق شد روی پاس مانوئل لوکاتلی دروازه حریف را باز کرده و شروع به خوشحالی کند.

هرچند این بازیکن از خوشحالی همیشگی و خاص خود که به «ماسک گلادیاتور» معروف است استفاده نکرد اما لبخندی به لب داشت و با هم تیمی‌هایش این گل را جشن گرفت.

این اتفاق در حالی رخ داد که این بازیکن در جریان دیدار این هفته برابر اودینزه در رقابت‌های لیگ ایتالیا پس از باز کردن دروازه حریف هیچ خوشحالی‌ای نکرد و تنها با حالتی غضبناک به سکوهای ورزشگاه خیره شد، جایی که مدیران یوونتوس در آن حضور داشتند.

 

1682992

 

در چند هفته اخیر شرایط برای یوونتوس و این بازیکن آرژانتینی که قراردادش به زودی و در پایان همین فصل به اتمام می‌رسد بحرانی به نظر می‌رسد.

پیش از این گفته می‌شد که دو طرف برای امضای قراردادی چهار ساله با دستمزد هشت میلیون یورو در سال به علاوه دو میلیون بند پاداش به توافق رسیده‌اند اما ناگهان شرایط تغییر کرد و یووه این پیشنهاد را پس گرفت و خواهان کاهش دستمزد این بازیکن شد.

به گفته گاتزتا دلو اسپورت، مدیران این باشگاه نگران شرایط فیزیکی و مصدومیت‌های متعدد دیبالا هستند که ممکن است باعث غیبت‌های طولانی مدت این بازیکن در زمین شود.

دیبالا شب گذشته همچنین پس از اعلام یک ضربه پنالتی به سود یووه تصمیم گرفت که توپ را برداشته و آن را در اختیار آلوارو موراتا قرار دهد تا این هم تیمی اسپانیایی او باشد که نامش را در بین گلزنان این دیدار ثبت می‌کند.

دیدگاه‌ها