کد خبر : 1805369 | 29 دی 1400 ساعت 13:02 | 5.9K بازدید | 3 دیدگاه

قهرمان المپیک در جمع مردم محروم استان گلستان

کمیل قاسمی قهرمان سنگین‌وزن کشتی المپیک با هموطنان محروم در استان گلستان دیدار کرد.

قهرمان المپیک در جمع مردم محروم استان گلستان
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی کشتی آزاد پس از دوران قهرمانی مسیر آموزش به کشتی‌گیران را در پیش گرفت و به همین دلیل نیز ابتدای سال جاری وقتی با پیشنهاد سرمربیگری در کشور کامبوج مواجه شد از آنجا که علاقه بسیاری به امر آموزش و مربیگری داشت پذیرفت تا تیم کشتی کامبوج را در بازی‌های شرق آسیا همراهی کند.
 

کمیل قاسمی که به تازگی به ایران بازگشته به عنوان نماینده موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در استان گلستان ضمن اهدای برخی مواد غذایی و اقلام بهداشتی به هموطنان محروم شهرهای گرگان، بندر ترکمن، بندر گز و نوکنده در جریان وضعیت معیشتی آنها نیر قرار گرفت.

 

قهرمان المپیک لندن همچین در مرکز شبه خانواده مهر و ماه بندرگز نیز حضور یافت و با کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست دیدار کرد.

 

کمیل قاسمی یکی از موفق‌ترین کشتی‌گیران کشورمان است که همواره و بویژه پس از پایان دوران فعالیت حرفه‌ای خود در ورزش در امور خیرخواهانه نیز فعالیت داشته و به همراه دیگر قهرمانان ورزش با حضور در روستا‌ها و مناطق مرزی محروم و مناطق آسیب‌دیده از بلایای طبیعی به مردم کم‌برخوردار، محروم و حادثه‌دیده کمک‌رسانی کرده‌ است.

 

دیدگاه‌ها