کد خبر : 1805378 | 29 دی 1400 ساعت 13:52 | 37.6K بازدید | 48 دیدگاه

آغاز صحت‌سنجی ستاد کرونا از بازیکنان استقلال

ستاد مقابله با کرونا درفوتبال صحت سنجی بازیکنان تیم استقلال را آغاز کرده است.

آغاز صحت‌سنجی ستاد کرونا از بازیکنان استقلال

به گزارش "ورزش سه"، بحث ابتلای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال به ویروس کرونا و لغو دیدار این تیم مقابل پیکان در جام حذفی به حاشیه روز فوتبال تبدیل شده است. در این خصوص مسائل زیادی مطرح شده و واکنش های متعددی را در پی داشته است.


جنجال های پیش آمده در این خصوص و در خواست های متعدد جهت شفاف سازی درباره تعداد کرونایی های استقلال سبب شد تا امروز سازمان لیگ فوتبال اطلاعیه ای را صادر کند.


در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: «در راستای اجرای فرآیند  پروتکل های بهداشتی و بررسی آخرین وضعیت بازیکنان باشگاه استقلال که پس از لغو مسابقه این تیم با تیم پیکان در جام حذفی به دلیل شیوع کرونا در تیم استقلال صورت گرفت، از عصر دیروز ستاد مبارزه با رونا در فوتبال بررسی های خود را آغاز کرده و به جهت تکمیل فرایند کنترل افراد مبتلا در فوتبال، رسیدگی به آخرین وضعیت کلیه بازیکنان و  کادرفنی ادامه داشته و همزمان سوابق افراد مبتلا صحت سنجی می گردد.»


در بخش پایانی این اطلاعیه نوشته شده: «اطلاعات تکمیلی مرتبط با این  موضوع ازطریق سایت رسمی سازمان لیگ اطلاع رسانی شده و بدیهی است آخرین نتایج از آزمایش های پزشکی، تعیین کننده برگزاری یا لغو رقابت آتی باشگاه استقلال با هوادار تهران از هفته شانزدهم لیگ برتر خواهد بود.»


باید دید نتیجه این موضوع چه خواهد شد و در نهایت چه تصمیمی درباره وضعیت کرونایی های استقلال خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها