کد خبر : 1805396 | 29 دی 1400 ساعت 15:30 | 16.8K بازدید | 5 دیدگاه

ناامیدی بارسلونا؛ جذب کاپیتان چلسی منتفی شد؟

سزار آسپلیکوئتا، کاپیتان اسپانیایی چلسی خواهان ادامه دوران فعالیت خود در این باشگاه برای فصل بعد است.

ناامیدی بارسلونا؛ جذب کاپیتان چلسی منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط مالی بغرنج باشگاه بارسلونا باعث شده مدیران این تیم بیشتر به دنبال جذب بازیکنان آزاد و باکیفیت باشند و به همین دلیل این تیم هفته هاست شرایط سزار آسپلیکوئتا، مدافع کناری و اسپانیایی باشگاه چلسی را در نظر گرفته است. قرارداد این بازیکن در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و هنوز توافقی برای ماندن سزار آسپلیکوئتا در لندن برای فصل بعد انجام نگرفته است.

 

1683117

 

باشگاه بارسلونا تحرکات خود برای توافق و انتقال آزاد سزار آسپلیکوئتا را آغاز کرده و حتی به توافقات اولیه نیز با این بازیکن دست یافته است. اما نشریه دیلی میل مدعی شد خود آسپلیکوئتا خواهان ماندن و تمدید قرارداد با چلسی شده و کار بارسلونا برای جذب این بازیکن دشوار شده است. البته مدیران چلسی قرارداد بازیکنان بالای 30 سال را تنها به مدت یک فصل تمدید می کنند و این سیاست حتی باعث جدایی اسطوره هایی چون فرانک لمپارد، دیده دروگبا و جان تری نیز در سال های اخیر شده است.

 

اما مدیران چلسی قصد دارند تا هفته های پایانی فصل در مورد سزار آسپلیکوئتا صبر کرده و در صورت تمایل کادر فنی به حفظ این بازیکن، برای تمدید قرارداد یک ساله با او وارد عمل شوند. با توجه به ابراز تمایل شدید خود سزار آسپلیکوئتا به ماندن، او فعلا به پیشنهاد هیچ تیمی پاسخ مثبت نخواهد داد و در صورت عدم تمایل چلسی به تمدید، در پایان فصل در مورد آینده خود تصمیم گیری می کند.

دیدگاه‌ها