کد خبر : 1805398 | 29 دی 1400 ساعت 15:34 | 16.3K بازدید | 8 دیدگاه

رسانه ترکیه‌ای: فنرباغچه آماده فروش صیادمنش

وب سایت آجان اسپور ترکیه مدعی شد که باشگاه فنرباغچه آماده است تا اللهیار صیادمنش را به فروش برساند.

رسانه ترکیه‌ای: فنرباغچه آماده فروش صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه روز گذشته تصویری از حضور اللهیار صیادمنش در تمرینات فنرباغچه منتشر شد، اما وب سایت آجان اسپور مدعی شد که این باشگاه ترکیه ای قصد دارد تا مهاجم ایرانی خود را به همراه چند بازیکن دیگر به فروش برساند.

خبرگزاری آجان اسپور در گزارش خود نوشته است: در حالی که فنرباغچه طی روزهای گذشته به دنبال انتخاب مربی جدید بود، دکمه ساختار فصل جدید فشار داده شد. 3 بازیکن در این تیم اعلام کرده اند که می خواهند از فنرباغچه جدا شوند. در حالیکه این تیم خود را برای دیدار برابر آلتای آماده می کند، اما 3 بازیکن پس از تماس با مدیران باشگاه، خواستار جدایی شده اند.

 

آتیلا ژالای، کیم مین جائه و اوسایی ساموئل 3 ستاره فنرباغچه که بسیاری از تیم های اروپایی آرزوی جذب آنها را دارند، رسما اعلام کردند که می خواهند پیشنهادات خود را ارزیابی کنند. مدیران فنرباغچه حداقل 20 میلیون یورو برای ژالای، 25 میلیون یورو برای کیم مین جائه مدافع کره جنوبی و 8 میلیون یورو برای اوسایی ساموئل وینگر 24 ساله درخواست خواهند کرد.

 

1684009

 

مدیران فنرباغچه همچنین تصمیم گرفتند تا راه خود را از اللهیار صیادمنش، سردار دورسون، لوئیس گوستاوو، دیمیتریوس پلکاس و خوزه سوسا جدا کنند. پس از تصمیم برای ایجاد ساختار جدید در این فصل، مدیریت باشگاه می‌خواهد بودجه تیم را با کسر دستمزد این بازیکنان متعادل کند. مدیران انتظار دارند برای میها زایچ، اللهیار صیادمنش، سردار دورسون، لوئیس گوستاوو و دیمیتریس پلکاس که در لیست فروش هستند و قراردادهایشان همچنان ادامه دارد، در مجموع حداقل 25 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد که جدایی اللهیار صیادمنش از فنرباغچه قطعی باشد. پیش از این باشگاه هال سیتی انگلیس و اندرلخت بلژیک برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی پیشنهادات خود را به مبلغ 5 میلیون یورو ارسال کرده بودند.

دیدگاه‌ها