کد خبر : 1805401 | 29 دی 1400 ساعت 15:42 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال؛

دیدار قریب‌الوقوع اینفانتینو با رئیس‌جمهور ایران

در اواسط بهمن‌ماه رئیس فیفا در سفر خود به تهران احتمالاً ملاقاتی را هم با رئیس‌جمهور ایران خواهد داشت.

دیدار قریب‌الوقوع اینفانتینو با رئیس‌جمهور ایران

به گزارش "ورزش سه"، 2 تقابل حساس تیم ملی فوتبال ایران با عراق و امارات باعث شده تا فدراسیون فوتبال از جیانی اینفانتینو رئیس فیفا دعوت به عمل بیاورد تا او در یکی از این دو مسابقه میهمان ویژه باشد و ضمن تماشای مسابقه ایران که احتمالا همراه با جشن صعود به جام جهانی خواهد بود، زیرساخت‌ها و شرایط فوتبال ایران به ویژه در موضوعاتی چون ورود زنان به ورزشگاه‌ها و البته بحث اساسنامه را پیگیری و تماشا کند.

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در تشریح برنامه‌های سفر احتمالی رئیس فیفا به تهران، از دیدار با رئیس جمهور خبر داد.

 

رئیس فدراسیون فوتبال که امروز در مراسمی برای «روز ملی هوای پاک» حاضر شده بود، در صحبت‌های خود گفت: آدم‌هایی که در اجرا می‌روند، باید واقع‌گرایانه با موضوعات برخورد کنند و اصلا دوست ندارم چون از تظاهر متنفرم؛ آدم‌ها باید در جایگاه خود تلاش کنند، امروز می‌خواهیم برای آینده ایران عزیز کاری انجام بدهیم، واقع‌بینانه بیایم برنامه‌ریزی را برای آینده کشور انجام دهیم. فدراسیون فوتبال این آمادگی را دارد که عملیاتی این کار را انجام دهد.

 

عزیزی‌خادم با اعلام خبر سفر اینفانتینو گفت: یک ظرفیت بین‌المللی است اما هنوز آمدن آقای اینفانتینو قطعی نشده ولی چارچوب‌هایی بسته‌ایم چون خودشان هم ویدئو داده‌اند که به ایران بین هفتم تا یازدهم بهمن می‌آیند؛ با ریاست محترم جمهور برنامه‌ریزی کردیم که جلسه‌ای با ایشان داشته باشند که از ظرفیت رئیس فیفا هم برای بحث‌های زیست‌محیطی بهره ببریم، کاری که سازمان‌های بین‌المللی هم انجام می‌دهند و بتوانیم آن را تسری دهیم.

دیدگاه‌ها