کد خبر : 1805409 | 29 دی 1400 ساعت 16:09 | 29.3K بازدید | 14 دیدگاه

سکونشینی؟ هرگز؛

حرف آخر ژاوی در مورد دمبله؛ یا حالا یا هیچ‌وقت!

ژاوی، سرمربی بارسلونا نظر نهایی خود در مورد شایعات اخیر در خصوص عثمان دمبله را اعلام کرد.

حرف آخر ژاوی در مورد دمبله؛ یا حالا یا هیچ‌وقت!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا هنوز تمدید نشده و در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال سکونشینی این بازیکن تا پایان فصل یا جدایی در همین زمستان شنیده شده است. ژاوی، سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار کوپا دل ری مقابل بیلبائو، مدعی شد قصدی مبنی بر سکونشین کردن عثمان دمبله ندارد و این بازیکن در همین هفته یا تمدید می کند و یا از بارسا جدا می شود.

 

داستان اخیر عثمان دمبله: "باشگاه بارسلونا و به خصوص من همیشه در این رابطه واضح حرف زده ایم. وضعیت فعلی قابل فهم نیست، زیرا خود دمبله می خواهد قراردادش را تمدید کند و چنین حرفی به من زده، اما در نهایت آنها چنین کاری را انجام نمی دهند. دیگر نمی توان صبر کرد و زمان انتخاب فرا رسیده است.

 

1681762

 

دمبله دست بالا را دارد، اما ما تصمیمی در خصوص فرستادن این بازیکن روی سکوها در نیم فصل دوم نداریم. حرف های مدیر برنامه دمبله؟ از خودش سوال کنید. من نمی خواهم به کسی بی احترامی کنم، اما پیام ما واضح است؛ یا تمدید قرارداد یا یافتن راهی برای جدایی."

 

احتمال بازی دادن به دمبله در مقابل بیلبائو: "اگر قرارداد او به پایان برسد... بستگی به موقعیتی دارد که در آن قرار دارید. این قضیه پیچیده است و لحظه ای فرا رسیده که ما باید به عنوان یک باشگاه تصمیم بگیریم. بازیکن باید به فکر تیم باشد و در نهایت ما فردا در مورد حضور دمبله در لیست تصمیم می گیریم."

 

دیدار مقابل بیلبائو: "من خاطرات خوبی دارم و هواداران این تیم همیشه با من خیلی خوب رفتار کردند. من رابطه فوق العاده ای با این باشگاه دارم و همیشه بیلبائو را تحسین می کنم. استادیوم این تیم فوق العاده است و من از بازگشت به سن مامس خوشحال بوده و همیشه این باشگاه را تحسین می کنم.

 

1682165

 

آنها رقیب بسیار سرسختی هستند و بیلبائو یکی از بهترین مربیان اسپانیایی را در اختیار دارد. این تیم در ضدحملات بسیار سریع بوده و یکی از بهترین نسل های بیلبائو در سال های اخیر است. قرعه ما در کوپا در این فصل مساعد نبود، اما ما می خواهیم در این رقابت ها تا جایی که ممکن است پیش برویم."

 

انتقادات اخیر از سرخیو بوسکتس: "همیشه ناعدالتی های زیادی وجود دارد. ما در بارسلونا هستیم و انتقاد همیشه برای ما طبیعی است، پس باید آن را بپذیریم و این فشاری است که ما باید روزانه تحمل کنیم. من روزهای ابتدایی بوسکتس در سال 2010 در تیم ملی را در یاد دارم که ما قهرمان جهان شدیم.

 

وقتی نتیجه ای حاصل نمی شود از من هم انتقاد می کنند. تردیدی وجود ندارد که بوسکتس برابر رئال مادرید اشتباه کرد و خودش هم این را می داند، اما او بازیکنی غیرقابل انکار و یک بخش بسیار مهم در سبک بازی بارسلونا است من بوسکتس را در این پست بهترین در جهان می دانم."

 

1679831

دیدگاه‌ها