کد خبر : 1805410 | 29 دی 1400 ساعت 16:11 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوارم بازیکنان باکیفیت جذب شوند؛

قادری: تراکتور متفاوتی را در لیگ برتر خواهید دید

مدافع سرخ پوشان تبریز می گوید در ادامه و با حل شدن مشکلات این تیم تراکتور متفاوتی را خواهید دید.

قادری: تراکتور متفاوتی را در لیگ برتر خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"، آرش قادری در مورد آخرین شرایط تراکتور به خبرنگار ما گفت: کار کردن با یک سرمربی خارجی واقعا تجربه خوبی است و آقای سولدو نکات زیادی را به ما آموزش می‌دهد و در سه بازی آخر کمترین حق ما این بود سه امتیاز را بگیریم. آقای سولدو روحیه خوبی به تیم داده و باعث خوشحالی است که با او کار می کنیم.

 

او در مورد نگرانی هواداران و بازیکنان بابت بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تراکتور ادامه داد: ۱۰۰% یکی از نگرانی های بازیکنان و هواداران دو تیم این است که پنجره باز نشود و ما هم انتظار داریم پنجره باز و بازیکنان مد نظر سرمربی جذب شود. امیدواریم باز شدن پنجره نقل و انتقالات به روزهای آخر نیافتد تا اینکه بازیکنان با کیفیت جذب تیم های دیگر شوند و آن کسانی که انتظارش را داریم ملحق نشوند، امیدوار هستیم هر چه زودتر نگرانی ما برطرف شود و حتی قبل از اینکه تیم ها به استراحت بروند این اتفاق بیفتد.

بازیکن تراکتور در مورد دیدار با گل گهر سیرجان در هفته شانزدهم از رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: گل گهر تیم خیلی خوبی است ولی به شخصه نمی توانم در این دیدار بازی کنم، زیرا محروم و چهار کارته هستم. شناخت خوبی از این تیم داریم، امیدوارم روند خوب ما در سه بازی اخیر  را ادامه بدهیم و بچه ها دست پر از زمین خارج شوند.

 

قادری در پایان در مورد رده سیزدهمی تراکتور و اینکه چه آینده ای را برای سرخپوشان تبریزی پیش بینی می کند افزود: صد در صد، بعد از این که پنجره باز و بازیکنان مد نظر جذب شوند و بتوانیم تاکتیک‌های آقای سولدو را بیشتر رعایت کنیم. هواداران در نیم‌فصل دوم تراکتور متفاوتی را می‌بینند و تمام سعی و تلاش ما این است که تراکتور به جایگاه اصلی اش برگردد.

دیدگاه‌ها