کد خبر : 1805417 | 29 دی 1400 ساعت 16:47 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

خوان کوادرادو:

تمدید قرارداد با یوونتوس؟ ببینیم چه می‌شود

ستاره کلمبیایی یوونتوس حاضر نشد در مورد تمدید قراردادش نظر قطعی بدهد.

تمدید قرارداد با یوونتوس؟ ببینیم چه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوونتوس یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در رقابت‌‌های جام حذفی ایتالیا موسوم به کوپا ایتالیا نزدیک‌تر شد.

بانوی پیر که در ورزشگاه آلیانس تورین میزبان سامپدوریا بود، میهمان خود را با نتیجه 4-1 شکست داد و به‌عنوان پنجمین تیم، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کرد.

خوان کوادرادو در دقیقه 25، دانیله روگانی در دقیقه 52، پائولو دیبالا در دقیقه 67 و آلوارو موراتا در دقیقه 77 (پنالتی) گل‌های یوونتوس را به ثمر رساندند و تنها گل آبی‌پوشان شهر جنوا را هم آندره‌آ کونتی در دقیقه 63 زد.

 

 

1684018

 

 

یوونتوس در مرحله بعدی این رقابت‌ها باید به مصاف برنده بازی تیم‌های ساسوئولو و کالیاری برود.

 

خوان کوادرادو ستاره کلمبیایی بعد از این دیدار گفت:« زدن گل های زیاد در این بازی مهم بود و این به تقویت اعتماد به نفس ما برای رویارویی با چالش های سخت بعدی، کمک می کند. فکر می کنم ما مسیر درست را پیدا کرده ایم و باید به همین روند ادامه دهیم.»

 

 

1671348

 

 

کوادرادو یکی از چندین بازیکنی است که قراردادش با یوونتوس در ماه ژوئن به پایان می رسد اما مذاکرات تا فوریه متوقف شده است.

ستاره کلمبیایی ادامه داد:« آسوده خاطرم و فقط باید فوتبالم را بازی کنم. باشگاه خواسته هایم را می داند و باید بگویم که از بازی برای یووه خوشحالم. در مورد تمدید قرارداد ببینیم که چه رخ خواهد داد.»

 

دیدگاه‌ها