کد خبر : 1805422 | 29 دی 1400 ساعت 17:20 | 26.5K بازدید | 7 دیدگاه

رئال با یک لشکر غایب در یک‌هشتم کوپادل‌ری(عکس)

رئال مادرید برای بازی فردا شب مقابل الچه در یک هشتم نهایی کوپا دل ری چند غایب بزرگ خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در سال‌های اخیر نتوانسته عملکرد خوبی در رقابت‌های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری داشته باشد. با این حال همانطور که اخیراً کارلو آنچلوتی تاکید کرده بود، آنها در فصل جاری این رقابت‌ها به دنبال قهرمانی هستند و در واقع با تمام توان در این تورنمنت به میدان می‌روند.

 

رئال مادرید فردا شب در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری به مصاف تیم لالیگایی الچه خواهد رفت. شاگردان کارلو آنچلوتی اخیراً یک قهرمانی فوق العاده و روحیه بخش در رقابت‌های سوپرجام اسپانیا کسب کردند و قطعاً با انگیزه های فراوان پا به دیدار برابر الچه خواهند گذاشت.

 

اما دقایقی پیش لیست رئال مادرید برای بازی فردا شب مقابل الچه اعلام شد. چند غایب بزرگ در این لیست مشاهده می‌شود که تیبو کورتوا، ادر میلیتائو، دنی کارواخال، مارکو آسنسیو و کریم بنزما مهمترین آنها هستند. میلیتائو به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده و به نظر می رسد که آنچلوتی به بنزما نیز استراحت داده است. بقیه بازیکنان غایب در این لیست نیز به دلیل مصدومیت دیدار برابر الچه را از دست داده‌اند. همچنین نکته قابل توجه دیگر بازگشت گرت بیل به لیست رئال مادرید است.

 

 

1684025

دیدگاه‌ها