کد خبر : 1805440 | 29 دی 1400 ساعت 19:22 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع عنوان قهرمانی به پلی آف امیدوارتر شد

لیگ والیبال؛ فولاد سیرجان روی دور برد

میزبانی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به فولاد سیرجان امکان کسب یک پیروزی به موقع و جبران شکست هفته ششم دور رفت مقابل هورسان رامسر را داد.

لیگ والیبال؛ فولاد سیرجان روی دور برد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت 13 هفته از رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر والیبال، فولاد سیرجان ایرانیان در هفته نوزدهم، موفق به جبران شکست مقابل نماینده رامسر شد. شاگردان سعید رضایی که دور رفت را با شکست سه بر یک برابر هورسان رامسر پشت سرگذاشته بودند، این هفته در بازی خانگی با نتیجه مشابه سه بر یک و ثبت امتیازات 25 بر 11، 25 بر 17 و 25 بر 22 در ست‌های دوم تا چهارم به پیروزی رسیدند تا بازیکنان مسعود آرمات تنها در ست اول موفق به کسب امتیاز 25 بر 18 شوند.


این دهمین پیروزی سیرجانی‌ها در لیگ برتر والیبال بود که جمع امتیازات این تیم را به عدد 28 رساند. نماینده سیرجان که پیش از این در رده هفتم جدول ایستاده بود، حالا منتظر نتیجه دیدار دو تیم راه‌یاب ملل مریوان و سایپا خواهد ماند. چراکه در صورت شکست مریوانی‌ها، فولاد سیرجان امکان صعود به رتبه ششم جدول را خواهد داشت.


دیدار دو تیم در مدت زمان یک ساعت و 46 دقیقه برگزار شد. محمد پژوه، علی یاوری، محمد محبوب عشق‌دوست و میثم پارسه به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، در این بازی نظارت و قضاوت داشتند.

دیدگاه‌ها