کد خبر : 1805441 | 29 دی 1400 ساعت 19:23 | 11.5K بازدید | 4 دیدگاه

همه از دیدن بازی‌های ما لذت می‌برند؛ 

صدقی: بدشانسی یعنی دو پنالتی بگیری و ببازی!

سنگربان تیم فوتبال سپاهان در رابطه با دیدار برابر آلومینیوم و ضربات پنالتی که برای مهار آنها وارد زمین شد، صحبت کرده است.

صدقی: بدشانسی یعنی دو پنالتی بگیری و ببازی!

به گزارش "ورزش سه"، حجت صدقی سنگربان تیم فوتبال سپاهان چهره ویژه مصاف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک بود. این دروازه‌بان در دقیقه 120 با تصمیم محرم نویدکیا به جای کریستوفر کنت وارد زمین شد و با مهار 2 پنالتی از 6 پنالتی تیم میزبان، عملکرد بسیار خوبی داشت؛ با این حال در سوی مقابل این شاگردان رسول خطیبی و پنالتی‌زنان آلومینیوم بودند که نسبت به بازیکنان سپاهان نمایش بهتری داشتند و در نهایت نیز برنده بازی شدند.


حجت صدقی سنگربان تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی با "ورزش سه" در رابطه با عملکرد طلایی‌پوشان اصفهانی در این مسابقه که مثل همیشه با حملات پردامنه آنها در طول بازی همراه بود، ولی مثل بازی‌های گذشته در گلزنی خوب عمل نکردند، اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد:« بله همانطوری که همه دیدند خیلی خوب بازی کردیم و از هر نظر تیم ما تیم برتر زمین بود. باید در ٩٠ دقیقه کار را تمام می‌کردیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با این حال تیم ما فوق‌العاده بازی می‌کند و همه از دیدن بازی‌های سپاهان لذت می‌‎برند.»  


او ادامه داد:« ولی خب فکر میکنم بدشانسی باعث شد موقعیت‌های زیادی را از دست بدهیم و درنهایت کار به پنالتی‌ها رفت. در ضربات پنالتی هم شانس خیلی دخیل است و متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.» 

 

1683408


سوال بعدی از حجت صدقی گلر تیم فوتبال سپاهان در رابطه با حضورش برای مهار ضربات پنالتی بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد:« در مورد پنالتی‌ها قبل از بازی با کادر فنی صحبت کرده بودیم که اگر پنالتی شد من وارد زمین شوم و به تیم کمک کنم. این تصمیم هم به این دلیل بود که در تمرینات و بازی‌های دوستانه پنالتی گرفته بودم.»


 سنگربان سپاهان سپس با اشاره به دو پنالتی‌ای که مهار کرد و یک پنالتی‌ای که به شکل عجیبی از دستان او عبور کرد و وارد دروازه شد، اضافه کرد:« خدا را شکر دو پنالتی گرفتم. درباره آن پنالتی هم انتظار داشتم که توپ را مثل دو پنالتی‌ای که گرفتم، به گوشه دروازه بزنند، ولی با زاویه کم به وسط زده شد و متاسفانه توپ بعد از برخورد به زمین و دستم گل شد.»


صدقی در مورد مهار پنالتی پنجم که موجب شد سپاهان به بازی برگردد، عنوان کرد:« خداروشکر پنالتی پنجم را گرفتم و همه چیز مساوی شد. می‌توانستیم ببریم، اما باز هم می‌گویم که واقعا در ضربات پنالتی شانس هم فاکتور مهمی است و به نظرم فقط بدشانسی باعث می‌شود که با گرفتن دوتا پنالتی باز هم نتیجه را واگذار کنی.» 

 

1684053

 

 

بخش پایانی حرف‌های گلر سپاهان نیز در رابطه با آینده طلایی پوشان اصفهانی اینطور مطرح شد:« متاسفانه از این جام با تلخی و غمی بزرگ کنار رفتیم ولی قطعا سپاهان در همه جام‌ها مدعی بوده و هست. الان هم نگاه ما فقط به آینده و مسابقات بعدی است و امیدوارم که نتایج لازم را کسب کنیم.»

دیدگاه‌ها