کد خبر : 1805521 | 30 دی 1400 ساعت 11:02 | 23.2K بازدید | 36 دیدگاه

به میزبانی انقلاب کرج؛

استقلال-هوادار؛ برگزاری با 72 ساعت تاخیر

پس از بررسی نتایج تست کرونای بازیکنان استقلال، زمان برگزاری دیدار هفته شانزدهم این تیم مشخص شد.

استقلال-هوادار؛ برگزاری با 72 ساعت تاخیر

به گزارش "ورزش سه" رخنه ویروس کرونا در اردوی آبی‌پوشان پایتخت باعث شد تا این تیم نتواند مسابقه خود در مرحله یک هشتم نهایی را مقابل پیکان برگزار کند و با حکم سازمان لیگ و با تایید نتایج تست کرونای استقلالی‌ها از سوی ایفمارک، این مسابقه به تعویق افتاد.

 

روز گذشته صحت سنجی ستاد مقابله با کرونا در فوتبال فعالیت خود را رسماً آغاز کرد تا از تست‌های کرونای انجام شده صحت‌سنجی کند و بعد از آن تکلیف مسابقه بعدی استقلال در هفته شانزدهم مشخص شود؛ جایی که شاگردان فرهاد مجیدی در بیرون از خانه باید به مصاف هوادار تهران می‌رفتند.

 

حالا پس از تکمیل مستندات ارائه شده توسط باشگاه و انطباق آن‌ها با نتایج آزمایشات اخذ  شده توسط ایفمارک، سازمان لیگ در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفاظت از سلامت بازیکنان هر دو تیم دستور به تعویق 72 ساعته مسابقه استقلال و هوادار داده و زمان جدید برگزاری این دیدار را اعلام کرده است.

 

با تصمیم سازمان لیگ، مصاف استقلال و هوادار روز سه شنبه پنج بهمن‌ماه از ساعت 17 در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

 

با این تفاسیر به نظر می‌رسد در روزهای آینده و با انجام آزمایشات جدید، تست کرونای آبی‌پوشان منفی شده و آن‌ها می‌توانند تمرینات خود را برای دیدار حساس هفته شانزدهم مقابل هوادار برگزار کنند؛ طبق قوانین جدید بهداشتی، قرنطینه‌ تیم‌ها بعد از ابتلا به سویه جدید ویروس، 5 روز بوده و حالا باید دید چه زمانی تست جدید از آبی‌پوشان گرفته می‌شود.

دیدگاه‌ها