کد خبر : 1805567 | 30 دی 1400 ساعت 17:45 | 35.5K بازدید | 3 دیدگاه

دریس مرتنز:

ناپولی پولش را دور نریزد و با پسرم قرارداد ببندد

ستاره بلژیکی ناپولی بی تاب تمدید قرارداد است ولی هنوز با باشگاه به نتیجه روشنی نرسیده است.

ناپولی پولش را دور نریزد و با پسرم قرارداد ببندد

به گزارش "ورزش سه"، دریس مرتنز 34 ساله بعد از ترک آیندهوون در تابستان سال 2013 راهی باشگاه ناپولی شد و 9 فصل فوق العاده را در این تیم سپری کرده است. مرتنز با زدن 141 گل در 376 بازی بالاتر از ستاره هایی مانند مارادونا و مارک همشیک تبدیل بهترین گلزن تاریخ باشگاه شده و نام خود را در تاریخ ناپولی ثبت کرده است.

قرارداد فعلی مرتنز با ناپولی در ژوئن 2022 به پایان می رسد و علیرغم شایعات فراوان، هنوز توافقی در خصوص تمدید صورت نگرفته است.

 

 

1676036

 

 

مرتنز در مورد تمدید قراردادش با ناپولی به "کوریره دلو اسپورت"، گفت:« ناپولی خانه من است و جایگاهی ایده آل که دوست ندارم ترکش کنم. پول برایم اهمیتی ندارد و همین که در این تیم و این شهر فوق العاده به فوتبالم ادامه دهم، برایم کافی است ولی اینجا دیگر همه چیز به باشگاه بستگی دارد. هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و قبلا هم گفته ام که اگر قراردادم تمدید نشود، با لبخند خواهم رفت.»

 

 

1497498

 

 

مرتنز سپس با لحن شوخی گفت:« ناپولی به جای اینکه پولش را دور بریزد و مبلغی هنگفت برای جذب مهاجم هزینه کند، بهتر است با پسرم قرارداد ببندد. مهاجمی جوان که سال های درخشان زیادی پیش رو خواهد داشت و اینگونه من هم مجبور نخواهد شد ناپل را ترک کنم.»

 

دیدگاه‌ها