کد خبر : 1805569 | 30 دی 1400 ساعت 17:15 | 26.2K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش؛

کوپا دل ری و مانع بزرگ فیفا برای رئال و بارسا

اگر امشب رئال و بارسا مجوز حضور در یک چهارم نهایی کوپا دل ری را به دست بیاورند، با یک معضل بزرگ در دور بعد روبرو خواهند بود.

کوپا دل ری و مانع بزرگ فیفا برای رئال و بارسا

به گزارش "ورزش سه"، امشب رئال مادرید و بارسا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری به میدان خواهند رفت. رئال میهمان الچه است و بارسا در سن مامس دیدار دشواری برابر بیلبائو پیش رو دارد. هر دو بازی تک حذفی هستند و بازنده باید با رقابت ها وداع کند. مرحله یک چهارم نهایی نیز هفته بعد برگزار خواهد شد ولی رئال و بارسا در صورت صعود، با یک معضل روبرو خواهند شد.

 

 

1670971

 

 

طبق برنامه، هفته بعد در آمریکای جنوبی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برگزار خواهد شد و بر این اساس رئال و بارسا چندین بازیکن خود را برای یک چهارم نهایی در اختیار نخواهند داشت. این معضل البته در رئال شدیدتر خواهد بود. فیفا باشگاه ها را موظف کرده تا بازیکنان خود را در اختیار تیم های ملی قرار دهند.

 

 

1680267

 

 

 از رئال وینیسیوس، کاسیمیرو، رودریگو، ادر میلیتائو و فده والورده غایب خواهند بود و در بارسا نیز رونالد آرائوخو و دنی آلوز در دسترس نخواهند بود.

در اتلتیکو مادرید نیز شرایط بغرنج بود ولی این تیم شب گذشته با شکست از سوسیداد، از کوپا دل ری حذف شد. گفته می شود با توجه به قطعی شدن صعود برزیل به جام جهانی، اگر رئال امشب به یک چهارم نهایی برود، سران باشگاه برای حفظ سه ملی پوش برزیلی خود اقدام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها