کد خبر : 1805582 | 30 دی 1400 ساعت 17:24 | 13.6K بازدید | 18 دیدگاه

اختلافات انسانی میان ما وجود ندارد؛

پاسخ به تمام مسائل فنی و روانی پیرامون سپاهان با مرزبان

مربی تیم فوتبال سپاهان در گفتگویی به تمام ابهامات و سوالات پیرامون این تیم پاسخ داده است.

پاسخ به تمام مسائل فنی و روانی پیرامون سپاهان با مرزبان

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل اول لیگ بیستم که خیلی‌ها در آن سپاهان را قدرتمندترین تیم می‌دانستند با کسب 29 امتیاز و پشت سر استقلال 35 امتیازی و پرسپولیس 32 امتیازی تمام شد تا شرایط در اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی ایده آل نباشد و چند روز بعدتر با شکست مقابل آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی همه چیز تلخ‌تر و هشداردهنده تر شد.

 

کنار رفتن از جام حذفی، ایده‌آل نبودن نتایج در مسابقات لیگ برتر، تبدیل نشدن موقعیت های گلزنی پرشمار طلایی پوشان اصفهانی به گل، ابهاماتی که در مورد اختلافات درون تیمی بازیکنان سپاهان وجود دارد، عملکرد کریستوفر کنت و تقویت تیم در پنجره زمستانی سوالات مهمی است که این روزها پیرامون سپاهان وجود دارد و علیرضا مرزبان با حوصله به تمامی آنها پاسخ‌های مفصلی داده است.

 

 

این گفتگو را در ادامه بخوانید. 

 

 

*هواداران با احساس تیم را به جلو حرکت می‌دهند


بخش ابتدایی صحبت‌های مربی سپاهان با خطاب قرار دادن هواداران بود و در این مورد گفت:«  اول از همه باید تشکر بی پایان داشته باشم از هواداران خوبمان در اصفهان که واقعا با تمام احساسشان از تیم حمایت می‌کنند و سعی می‌کنند تیم را به سمت جلو حرکت بدهند.» 

 

 

 

 

 

*نبودن در جام حذفی غم بزرگی برای ماست 


او سپس در مورد شکست برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی بیان کرد: « از نتیجه‌ای که گرفتیم و حذف شدیم خیلی ناراحت هستیم. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان، باشگاه و هواداران ما. واقعا غم بزرگی است که دیگر در این جام حضور نداریم. البته در این بازی هم مثل بازی‌های گذشته کیفیت فوتبالی فوق العاده خوبی را نشان دادیم و از نظر فنی فوق العاده تیم خوبی داریم. حذف شدیم و این موضوع برای بازیکنان، خود ما و هواداران خیلی سخت است.»

 

*بالاخره روزی ورق برای سپاهان برمی‌گردد


او در ادامه با اشاره به کیفیت خوب سپاهان در ایجاد موقعیت‌های گل اضافه کرد:«  ولی باید بپذیریم در دنیای فوتبال این مسئله‌ای فوق العاده طبیعی است. گاهی اوقات بهترین شانس ها گل نمی شوند. مهم ترین فاکتوری که در حال حاضر باید به آن تکیه کنیم کیفیت فوتبالی فوق العاده خوبی است که ارائه می کنیم. در خط دفاعی خیلی خوب عمل می‌کنیم و در خط حمله شانس های بزرگی ایجاد می کنیم. برخی اوقات حتی ضربات پنالتی ما گل نمی شود که این هم در تاریخ فوتبال هست. حتی در جام های جهانی نیز بازیکنان بزرگ پنالتی‌ها را از دست می‌دهند. مهم ترین فاکتور در این بین حرکت رو به جلوی تیم و وفاداری بازیکنان به اهداف باشگاه و خودشان است و هر روز سعی می کنند بهتر باشند. احساس خوبی به هم دارند. وقتی شما حرکت مثبت تیم را می بینید. وقتی کوشش و فداکاری بازیکنان را می بینید، بایستی به این برسیم که همیشه اینطور نیست که شانس هایمان و پنالتی هایمان گل نشوند و زمانی می آید که ورق برمی گردد و ما از کمترین موقعیت ها می توانیم گل بزنیم.» 

 

*تمام جان‌مان را می‌دهیم که بین مدعیان قهرمانی بمانیم 


مرزبان در بخش بعدی با اشاره به حضور سپاهان در بازی‌های آسیایی و اهمیت باقی ماندن در رقابت برای قهرمانی لیگ اضافه کرد:« این مسئله حائز اهمیت است که اهدافمان را گم نکنیم. ما اکنون در آسیا حضور داریم و باید برای این مسابقات آماده بشویم. مهم این است که تیم در رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر همچنان فعال بماند و باید تمام خون و جانمان را بدهیم که بین مدعیان قهرمانی بمانیم. همیشه گفته‌ام که حتی یک قدم از این هدف عقب نخواهیم ماند و تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم را ترمیم کنیم تا نماینده خوبی برای اصفهان و هواداران باشیم. باید تمام وجودمان را برای این بازی ها بگذاریم. از نظر انسانی و حرفه ای مدیون هواداران خوب خودمان هستیم. سال قبل هم با اینکه تیم سهمیه آسیایی نگرفته بود، با حضور محرم نویدکیا 65 امتیاز گرفتیم. امسال هم با وجود اینکه کیفیت خوبی ارائه می‌کنیم، از نتایج راضی نیستم. بازیکنان هم همینطورند. در بخش های آنالیز بازیکنان خودشان نسبت به این مسائل اشاره دارند که کیفیت خوبی داریم و راضی هستند ولی نتوانستیم برخی بازی‌ها را علی رغم برتری مطلق ببریم.» 

 

 

 

 

 

*اتحاد درونی ما را قوی می‌کند

مربی سپاهان ادامه داد:« در این میان چیزی که ما را قوی می کند اتحاد درونی قوی تیم است. محرم نویدکیا به عنوان سمبل مبارزه برای این شهر، بچه این شهر و مرد اصفهان که جام های زیادی برده و زندگی‌اش را برای سپاهان گذاشته، محوریت این مبارزه است تا به هدف‌مان پنجه بکشیم و تا روز آخر بازی‌ها جزو مدعیان قهرمانی بمانیم. این مسئله را هیچ وقت فراموش نمی کنیم و از مقابل چشمانمان دور نخواهیم کرد.»

 


*اختلافات انسانی در سپاهان وجود ندارد 

سوال بعدی از مرزبان در رابطه با درگیری سجاد شهباززاده و گئورگی گولسیانی در جریان مسابقه بود و او در واکنش به این ابهام که آیا میان بازیکنان سپاهان روابط خوبی وجود ندارد، اینطور توضیح داد:« موضوعی که به عنوان درگیری مطرح شد، درک متفاوت دو بازیکن از شرایط بود. یک بازیکن معتقد بود که بازیکن دیگر باید به سمت مخالف حرکت می کرد، ولی آن بازیکن فکر می کرد سمتی که رفته درست است. یک بحث کاملا تاکتیکی بود. اینکه بلند با هم حرف زدند نمودار این نیست که تیم یا بازیکنان با هم مشکل دارند؛ بلکه نشان دهنده انگیزه بزرگ تیم برای تغییر و کم شدن اشتباهات هستند. این را از ته قلبم می گویم که اختلافات انسانی در سپاهان وجود ندارد وبازیکنان ما رابطه انسانی بسیار خوبی با هم دارند. در زمین این مسائل پیش می آید و کاملا طبیعی است.» 

 

 

 

1684208

 

 

*بحث جنجال نیست؛ بحث همسویی با جهت حرکت تیم است


مربی سپاهان در ادامه با اشاره به اقداماتی که برای خروج تیم از بحران پس از شکست مقابل آلومینیوم انجام شده، بیان کرد:« ما به عنوان کادر فنی و در راس خود محرم نویدکیا که فوتبال مدرن دنیا را خیلی خوب می شناسد و مسائل سختی را تجربه کرده، بعد از جام حذفی  جلسات زیادی داشتیم و بررسی اساسی ای در مورد مسائل درون گروهی، مسائل تاکتیکی، مسائل بدنی و بعد روانی این نتیجه داشتیم. مهم ترین فاکتور این بود که بررسی و آنالیز شرایط ما را به واقعیت‌ها بیشتر نزدیک می‌کند. بحث جنجال نیست؛ بحث وفاداری به آرمان های تیم و باشگاه است و همسویی هواداران به این طرف که جهت حرکت ما صد در صد درست است. محرم نویدکیا به کارش ایمان دارد و معتقدیم می توانیم راه درست را انتخاب کنیم. نباید فراموش کنیم که فصل گذشته توانستیم با 65 به رقابت های آسیایی با کیفیت بالا برسیم. امسال هم همینطور هست. ما از نتیجه بازی ها صد در صد ناراضی هستیم ولی اعتراضی نمی توانیم داشته باشیم که تیم بد بازی کرده است. ما واقعا از نظر کار گروهی و کار تاکتیکی و همبستگی درونی فوق العاده قوی هستیم. این معیارها مشخص می کند راه شما درست است یا نه. شما وقتی به بن بست می خورید که بدانید راه جدیدی ندارید، تیم خوب بازی نمی کند یا از نظر روانی تسلیم شده است. اما تمام فاکتورها به ما کمک می کند و ما می‌بینیم که تیم با تمام وجودش تمرین می کند؛ تیم با کیفیت فوق العاده فوتبال بازی می‌کند. حتی در بازی هایی که باختیم تیم برتر میدان بودیم. باید صد در صد پیروز می شدیم. این را همه می توانند تصدیق کنند که تیم سپاهان در 10 فاکتوری که در دنیای فوتبال وجود دارد، در 9 فاکتور تیم برتر میدان‌ هست. درست است که بازی خوب نتیجه نمی آورد، ولی مطمئن باشید بازی خوب نتیجه خواهد داد و اینکه ما اشاره می کنیم تیم ما باید به جلو حرکت کند و نتیجه بگیرد، دغدغه خود ما هم هست. مهم ترین مسائلی که ما باید در موردش حرف بزنیم بحث فنی، کیفی و آمادگی تیم است برای اینکه ما در رقابت های قهرمانی لیگ بمانیم و در آسیا نماینده خوبی برای کشور ایران باشیم. این مسئله ای است که یک همبستگی فوی درون خودمان داریم و اجازه نمی دهیم این همبستگی آسیب بخورد.» 

 

 

*وفاداری و شرافت خودمان را دوباره نشان می‌دهیم 


علیرضا مرزبان بار دیگر به موضوع هواداران و اعتماد آنها به تیم بازگشت و افزود:« ما هر روز با هم جلسه داریم. هواداران خوبی سپاهان دارد که عاشقانه تیم را دوست دارند و وفادارند. به آنها قول می دهیم که این تیم تا روز آخر در رقابت قهرمانی خواهد ماند. ما نماینده خوبی در بازی های اسیایی خواهیم بود. وفاداری و شرافت کاری خودمان را همیشه نشان داده ایم و دوباره نشان خواهیم داد. بازیکنان با شرافت و کیفیت بالا بازی می کنند. وقتی آمارها را می بینیم که با چه کیفیت بالایی کار می کنیم و حریف را تحت فشار قرار می دهیم، همه این مسائل باعث می شود که ما بفهمیم که راه ما درست است.»

 


*نسبت به گلی که کریستوفر خورد انتقاد وارد است، ولی ...


سوال بعدی از مربی سپاهان در رابطه با عملکرد کریستوفر کنت و انتقاداتی بود که پس از شکست مقابل آلومینیوم نسبت به این سنگربان اتریشی  و همینطور رحمان احمدی مربی گلرهای تیم از سوی هواداران تیم وارد شد. مرزبان در واکنش به این سوال اینطور توضیح داد:« در مورد دروازه بان تیم باید بگویم که سال گذشته نیز انتقادات زیادی نسبت به پیام نیازمند وجود داشت. باید بگویم با وقت زیادی که رحمان احمدی گذاشت و آنالیزهای زیادی که در مورد کیفیت کاری پیام انجام دادیم، رحمان احمدی پیام نیازمند را به جلو آورد و به عنوان گلر ملی معرفی کرد، این مسئله در مورد کنت هم هست. او بازی های بسیار خوبی را برای ما انجام داده است. اشتباهی که در بازی با آلومینیوم اراک صورت گرفت، یک اشتباه بود و باید این را بپذیریم. ولی نباید نادیده بگیریم نقش کریستوفر کنت را به عنوان بازیکنی که خطوط دفاعی‌اش را خیلی دیر شناخته. به هر حال از کشور دیگری آمده و برای اینکه بازیکنان و شرایط را بشناسد به زمان نیاز دارد. اما اگر بخواهیم در مورد عملکرد او تا امروز جمع بندی داشته باشد، مثبت خواهد بود. نسبت به گلی که خورد، انتقاد وجود دارد ولی هم از نظر انسانی و هم فنی بازیکن خوبی است. مطمئن باشید بازی های خوبی را باز هم انجام خواهد داد و در این زمینه گفتگوهایی با هم داشتیم. اعتقاد قلبی به این داریم که کریستوفر با توجه به علاقه به تیم سپاهان و مردم، روزهای خوبی را با او خواهیم داشت و شکی در این مورد وجود نخواهد داشت.» 

 

 

 

1684207

 


*کار ما بالاخره به نتیجه خواهد رسید 


سوال مهم دیگر این روزهای پیرامون سپاهان است که چرا تیم سپاهان که در ایجاد موقعیت طبق آمار با اختلاف زیاد بهترین تیم لیگ است، نمی‌تواند از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده ببرد و علیرضا مرزبان به این سوال اینطور واکنش نشان داد:« ما شرایطی را داریم که می‌توانیم حتی از نظر فنی به این مسئله اشاره کنیم که بیشترین مالکیت توپ را ما داریم، بیشترین خطر را ما روی دروازه حریف ایجاد می‌کنیم، بیشترین ضربه به چارچوب حریف را داریم، بیشترین ارسال ها را در زمین حریف داریم و حتی بیشترین کرنر ها را روی دروازه حریف می‌زنیم و اینکه دروازه حریف دائم تحت خطر ما قرار دارد. یک فاکتور بزرگی است که برای ما حائز اهمیت است که ما بتوانیم تا آن نقطه برسیم. از بعد دیگر اگر نگاه کنیم همه فاکتور ها به آنجا ختم می‌شود که بالاخره این نتایج فوق العاده خوب و آنالیز های خیلی خوبی که ما انجام می‌دهیم بالاخره باید به گل ختم شود و این یک فاکتوری است که ما به آن اعتقاد داریم که یک روز دوباره ورق برمی‌گردد. توپ های ما که الان گل نمی‌شوند و شانس های بزرگی که ما داریم همیشه با یک نوک پای حریف به بیرون می‌رود یا به تیر دروازه می‌خورد اما زمانی هم هست که ورق برمی‌گردد و واقعا از سیاهی به سفیدی برمی‌گردد و این توپ ها گل می‌شوند. مهم این است که اعتقاد قلبی به این مسئله و فاکتور ها داشته باشیم که همچنان ما شرایط فنی تیم را به طرف بالا بیاوریم و همچنین شانس های بزرگ گل را درست کنیم و من اعتقاد قلبی دارم که ما این شانس ها را تبدیل به گل خواهیم کرد. مهاجم های ما فوق العاده زحمت می‌کشند و کار می‌کنند که بتوانیم این شانس های بزرگی را که به دست می‌آوریم تبدیل به گل کنیم و این مسئله از یک طرف کار شرافتمندانه است که ما انجام می‌دهیم و از یک طرف دیگر کار حساس فنی و آنالیزی است که ما انجام می‌دهیم و اینها بالاخره نتیجه خواهد داد.»

 


*نباید روی مهاجمان تیم فشار وارد کنیم که بحران ایجاد شود 


ابهام دیگر پیرامون سپاهان در مورد تغییرات متعدد در ترکیب تیم به خصوص در بخش میانی و تهاجمی است و اینکه هنوز مربیان تیم نتوانسته‌اند در رابطه با اینکه ترکیب اصلی به خصوص در بخش تهاجمی چه بازیکنی از میان سجاد و شهریار باشد به جمع بندی برسند. مربی سپاهان در پاسخ به این سوال ضمن تمجید از بازیکنان تیمش گفت:« ما طبیعتا خوشحال هستیم که بازیکنان فوق العاده قوی و خوبی داریم؛ هم شهریار و هم سجاد جزو بهترین فوروارد های ایران هستند که فعلا اینطور است که ضربات این بازیکنان علی‌رغم تلاش بزرگی که می‌کنند تبدیل به گل نمی‌شود. برای ما مسئله مهم این است که در قالب مسائل تاکتیکی ما، فوق العاده خوب حرکت می‌کنند و شانس های خوبی را ما توسط همین بازیکنان درست می‌کنیم و در قالب تاکتیکی خودمان جای خودشان را پیدا کرده‌اند و می‌توانند به حریف آسیب برسانند. خیلی خوشحالیم که دو مهاجم تراز اول داریم که می‌توانیم از هر دو در هر زمانی استفاده کنیم و این مسئله خیلی مهم است. ما احتیاج به این داریم که از مهاجم های خودمان هم حمایت کنیم در زمانی که یک مسئله خیلی روشنی است که گاهی اوقات مهاجمان واقعا دچار این شرایط می‌شوند که توپ هایشان گل نمی‌شود و این مسئله خودشان را بیشتر از هر چیزی آزار می‌دهد که چرا موقعیت هایی که دارند تبدیل به گل نمی‌شود و شما اگر فشار اضافه روی این بازیکنان بیاورید یک بحران عمومی درست می‌کنید و مهم ترین مسئله ای که است اینکه اعتماد به نفس این بازیکنان برگردد و گذشته خودشان را بدانند که چه گل هایی زدند. بالاخره یک زمانی همان توپ ها گل می‌شود و مهم این است که ما روی کارمان داشته باشیم و نظم در کارهای تاکتیکی داشته باشیم و مطمئن هستیم که بقیه مسائل حل می‌شود.» 

 

 

 

1683724

 

 

*در مورد محل اردوی تیم هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم


بخش بعدی صحبت‌های علیرضا مرزبان در رابطه با چگونگی آماده سازی سپاهان برای حضور در نیم فصل دوم بود و او در این رابطه بیان کرد:« یک مشکلی برای اردوی خارج از کشور وجود دارد چون بعضی از بازیکنان هستند که دانشجو هستند و بعضی ها بحث سربازی را دارند که مشکلات خاص خودش را دارد. اینکه آیا مجوز داده می‌شود یا نه هم وجود دارد. از طرف دیگر ما صحبت کردیم که شاید بتوانیم به جزیره کیش برویم و آنجا بتوانیم اردویی برقرار کنیم ولی با توجه به تحقیقاتی که ما کردیم از این مسئله کمی فاصله گرفتیم و این احتمال وجود دارد که ما در اصفهان بمانیم که بتوانیم اینجا یک تورنمنت داشته باشیم. اینها همه به آنجا برمی‌گردد که ما یک جمع بندی بزرگ بعد از بازی ما مس رفسنجان خواهیم داشت و مسیر ها را مشخص می‌کنیم؛ چه در مورد شرایط درون تیمی خودمان و چه در مورد اینکه احتمالا اردو کجا انجام شود و دیدگاه های ما و اهداف ما پیرامون یک قهرمانی در لیگ برتر و دو شایسته بودن و بالا آمدن در رقابت های بازی های آسیایی.»

 


*همبستگی، اعتقاد و اعتماد باید مورد نظر همه باشد


مرزبان در ادامه این مصاحبه مفصل انتقاداتی که از عملکرد تیم میان هواداران وجود دارد را با درخواست برای حفظ اتحاد پاسخ داد و عنوان کرد:« در راس کادرفنی محرم نویدکیا و کادرفنی و بازیکنان ما اتحاد بزرگی پیرامون این داریم که بخواهیم به قهرمانی لیگ برسیم و این مسئله مهم ترین قدمی است که ما باید برداریم. این مسئله ما را متحد تر کرده و شکست های بدی که داشتیم نه تنها ما را از هم جدا نکرده، بلکه متحد تر کرده که ما به هدف بزرگ خودمان برسیم. ما الان در لیگ در جدول سوم هستیم و هیچ چیزی را از دست ندادیم و خودمان معتقد هستیم که در پانزده بازی که ما در رقابت های برگشتی داریم مطمئن باشید ما تیم متحد تری را خواهیم داشت و باز هم کیفیت بالاتری را از خودمان نشان خواهیم داد چون با بحث هایی که ما می‌کنیم و آنالیز ها و ترمیم هایی که انجام می‌دهیم تمام این مسائل به طرف جلو حرکت می‌کند. من یادآوری می‌کنم روزی ما با مرحوم کرانچار به اصفهان آمدیم تیم سپاهان فکر می‌کنم هفتم یا هشتم جدول بود ولی این تیم قهرمان ایران شد. ما نباید این مسئله را فراموش کنیم که ما حتی دو بازی به آخر تقریبا قهرمانی‌مان مسجل شده بود. مهم این است که ما اعتقاد قلبی خودمان به این مسئله را از دست ندهیم. خیلی مسئله مهمی است که همبستگی هواداران ما، اعتقاد قلبی به کار ما و حمایت بازیکنان مورد نظر همه باشد و ما اجازه نمی‌دهیم از بیرون کسی اتحاد درون تیمی و اعتقاد قلبی ما به مردم اصفهان و قهرمانی تیم سپاهان را مختل کند و با این چشمداشت بزرگی که ما نسبت به گرفتن قهرمانی برای مردم اصفهان داریم، هیچ چیزی نمی‌تواند جلو دار ما باشد. ما با تمام وجود خودمان و خون خودمان از این هدف حمایت می‌کنیم و خیلی مسئله مهمی است که ما بدانیم اعتماد خودمان و اعتقاد قلبی خودمان و متحد بودن ما پیرامون این هدف که ما متحد هستیم که به قهرمانی برسیم، این مسئله را برای ما صد در صد ساده تر می‌کند چون مهم ترین مسئله ای که هر تیمی احتیاج دارد این است که باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران متحد بمانند و مطمئن باشند ما صد در صد مثبت جواب این مسئله را خواهیم داد؛ همانطور که سال گذشته ثابت کردیم که یک تیم واقعا با ثبات و با کیفیت فوتبالی بالا هستیم و این مسئله می‌تواند ما را به قهرمانی برساند. ما نه تنها قهرمانی را در لیگ می‌خواهیم، بلکه می‌خواهیم نماینده بی نهایت بزرگی برای مردم ایران در بازی های آسیایی باشیم.» 

 

 

 

 

 

* بازی با رفسنجان بازی فوق العاده مهمی برای ماست


مربی سپاهان در مورد دیدار برابر مس رفسنجان نیز صحبت کرد و در مورد این مسابقه گفت:« طبیعتا بازی با مس رفسنجان یک بازی‌ای است که ما هنوز نمی‌دانیم کدام بازیکنان ما بعد از مصدومیت ها می‌رسند ولی بازیکنان ما واقعا متحد هستند که ما آن بازی را ببریم. ما هم سروش رفیعی و هم امید نورافکن را در اختیار نداریم، اما بقیه بازیکنان سالم هستند و می‌توانند در اختیار تیم باشند. مصدوم های ما در حال بهبودی هستند و یاسین خیلی خوب به طرف جلو حرکت می‌کند و در نیم فصل دوم در اختیار تیم خواهد بود. ما مصدوم دیگری هم نداریم و بازی با رفسنجان بازی فوق العاده مهمی برای ماست. ما باید در کورس قهرمانی بمانیم و محکوم به برد در این بازی هستیم و تمام زندگی‌مان را روی این مسئله می‌گذاریم که از آن بازی هم سربلند بیرون بیاییم چون برای ما نقش تعیین کننده دارد که بتوانیم در رقابت قهرمانی بمانیم و این نیاز ما هست که بعد از بازی های سختی که در شش هفته گذشته داشتیم و بازی های واقعا جان‌داری بودند، بتوانیم در بازی با رفسنجان بعد از یک برد خوب بتوانیم در کورس قهرمانی بتوانیم. این مسئله حائز اهمیت است. می‌دانیم رفسنجان شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند و ما این مسئله مد نظرمان هست و همیشه به حریف احترام می‌گذاریم و برایش ارزش قائل هستیم و می‌دانیم وارد یک بازی فوق العاده دشوار خواهیم شد. به خصوص اینکه هنوز مشخص نیست کجا بازی می‌کنیم؛ چون در رفسنجان بازی نمی‌شود. اینکه ما در مس سرچشمه هستیم یا سیرجان بازی می‌کنیم، هنوز مشخص نیست ولی تمام تمرکزمان را گذاشتیم هر جا که هست بازی خودمان را انجام بدهیم و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و بتوانیم بازیکنان خودمان را چند روز به استراحت بفرستیم تا وارد یک اردوی جدید شویم.»

 


*بعد از بازی با رفسنجان مشخص می‌شود بازیکن نیاز داریم یا خیر


در پایان از علیرضا مرزبان در رابطه با این موضوع پرسیدیم که آیا کادر فنی سپاهان قصدی برای تقویت تیم در نیم فصل دارد یا خیر که او در پاسخ به این سوال گفت:« در مورد اضافه شدن بازیکن جدید و اینکه آیا احتیاج به بازیکن جدید داریم طبیعتا در جلسات کادرفنی این مسئله مطرح می‌شود و با باشگاه صحبت می‌کنیم. مهم ترین مسئله ای که داریم این است که ما به یک جمع بندی اصولی برسیم و آسیب شناسی کنیم که در کدام نقاط احتمالا به بازیکن احتیاج داریم و این برمی‌گردد به جمع بندی بزرگ ما که بعد از بازی رفسنجان انجام می‌دهیم که آیا واقعا نیازی هست ما بازیکن جدید بگیریم یا نه. طبیعتا اینطور است که ما بازی ها را چک می‌کنیم و حتی بازیکنان خارجی را چک می‌کنیم. ما یک جمع بندی اصولی راجع به این مسائل داریم ولی بعد از بازی با رفسنجان جلسه بزرگی به مدیریت خود سرمربی محترم تیم محرم نویدکیا خواهیم داشت که ما همه مسائل را مطرح می‌کنیم و تصمیم گیری نهایی را خود محرم نویدکیا انجام می‌دهد که واقعا دنیای فوتبال را خیلی خیلی خوب می‌شناسد و آسیب شناسی را خیلی خوب می‌شناسد و این مسئله حائز اهمیت است که ما بعد از بازی با رفسنجان مسیر خودمان را مشخص می‌کنیم که به کدام طرف می‌رویم؛ آیا بازیکنی به ما اضافه بشود یا نه.»

 

 

مصاحبه: احمدرضا خلیلی

 

دیدگاه‌ها