کد خبر : 1805594 | 30 دی 1400 ساعت 19:15 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش‌جالب لاتزیو به بازگشت بزرگ تیم کونته(عکس)

باشگاه لاتزیو واکنش جالبی به بازگشت باورنکردنی تاتنهام در بازی شب گذشته برابر لسترسیتی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر انگلیس دو تیم لستر سیتی و تاتنهام در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این بازی دراماتیک با پیروزی 3-2 شاگردان آنتونیو کونته به پایان رسید.

 

تاتنهام که تا لحظات پایانی بازی از حریف خود عقب بود در دقایق 95 و 97 موفق شد دو بار دروازه لسترسیتی را باز کرد تا به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند؛ بازگشت بزرگی که با واکنش‌های زیادی در رسانه های اجتماعی روبرو شد.

 

رسانه‌های ایتالیایی از این دیدار به عنوان باورنکردنی ترین بازی‌های فصل یاد کردند و باشگاه لاتزیو نیز به این بازگشت بزرگ تاتنهام واکنش نشان داد. این باشگاه ایتالیایی در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: "چه بازگشت بزرگی مقابل لستر! آیا از کسی الهام گرفته‌اید؟"

 

 

1684224

 

 

گفتنی است لاتزیو با این توییت به پیروزی قابل توجه خود برابر کالیاری در سال 2019، که مشابه برد شب گذشته تاتنهام بود، اشاره می کند. تیم ایتالیایی که در آن زمان سیمونه اینزاگی هدایتش را بر عهده داشت، با یک گل از حریف خود عقب بود اما در لحظات پایانی دو بار توسط لوئیس آلبرتو و کایسدو به گل دست یافت و یک پیروزی دراماتیک کسب کرد.

دیدگاه‌ها