کد خبر : 1805596 | 30 دی 1400 ساعت 19:31 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

تغییر وضعیت ستاره‌یووه؛ انتقال به آرسنال منتفی شد؟

آرتور ملو ستاره برزیلی یوونتوس مسابقات قبلی این تیم به یک بازیکن کلیدی در جمع شاگردان ماسیمیلیانو آلگری تبدیل شده است.

تغییر وضعیت ستاره‌یووه؛ انتقال به آرسنال منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن برزیلی در ابتدای فصل تحت عمل جراحی قرار گرفت و به همین دلیل مجبور شد بازی های ابتدایی این تیم را از دست بدهد.
او اولین بازی خود در فصل 22-2021 را در 17 اکتبر برابر رم انجام داد و در 15 دقیقه آخر از روی نیمکت به زمین آمد. این بازیکن همچنین در تاریخ 30 اکتبر برای اولین بار در این فصل به عنوان بازیکن ثابت مقابل ورونا به میدان رفت.

 

 

1684229

 

 

آرتور ملو در ماه نوامبر دوباره با نیمکت‌نشینی روبرو شد و تنها دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد (در مجموع 33 دقیقه) و در 5 بازی از پنج دیدار آخر این تیم در سری آ روی نیمکت ماند. با این حال به نظر می‌رسد که اوضاع برای این ستاره برزیلی با تغییر قابل توجهی مواجه شده است.

 

آرتور در چهار بازی از پنج مسابقه آخر یوونتوس در سری آ به میدان رفته است. او اوایل این هفته مقابل سمپدوریا در ترکیب اصلی تیم آلگری حضور داشت و در دیدار سوپرجام برابر اینتر نیز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد. آرتور هنوز یک بازیکن ثابت در یوونتوس نیست اما رفته رفته نشان می‌دهد که این تیم پیش از فروش احتمالی او به آرسنال، باید به دنبال جایگزینی برایش باشد. این یکی از دلایلی است که بیانکونری هنوز به این بازیکن 25 ساله اجازه انتقال به شمال لندن را نداده است.

 

 

1684231

 

 

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا نهایتا آرتور ملو به جمع شاگردان میکل آرتتا اضافه خواهد شد یا اینکه یوونتوس اجازه جدایی او را صادر نمی کند.

دیدگاه‌ها