کد خبر : 1805602 | 30 دی 1400 ساعت 20:00 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره ایتالیا، به گزینه‌های هدایت اورتون اضافه شد

فابیو کاناوارو به گزینه های هدایت باشگاه اورتون اضافه شده است.

اسطوره ایتالیا، به گزینه‌های هدایت اورتون اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو در ماه سپتامبر قرارداد خود را با باشگاه گوانگژو فسخ کرد. او طی چند هفته گذشته با برخی پیشنهادات دیگر از آسیا نیز روبرو شده اما به نظر می رسد که به طور جدی قصد دارد چالش جدید مربیگری خود را در فوتبال اروپا تجربه کند.

 

در همین راستا دیلی‌میل گزارش داده که فابیو کاناوارو این هفته برای هدایت اورتون با سران این باشگاه وارد مذاکره شده است. آبی های مرسی ساید همچنان به دنبال پیدا کردن جایگزین برای رافا بنیتز هستند که اخیراً برکنار شد. در حالی نام فابیو کاناوارو به عنوان گزینه جدید سرمربیگری اورتون مطرح شده که به نظر می رسد او در این راه باید با دو اسطوره فوتبال انگلیس یعنی فرانک لمپارد و وین رونی رقابت کند.

 

 

1681184

 

 

این در حالی است که پیش از این شایعاتی پیرامون حضور ژوزه مورینیو در تاتنهام مطرح شده بود اما سرمربی پرتغالی آن را رد کرد. همچنین اخیراً گزارش‌ها حاکی از آن بود که فابیو کاناوارو پیشنهاد هدایت تیم ملی لهستان را رد کرده و در واقع به نظر می‌رسد که این اسطوره فوتبال ایتالیا به شکل جدی مصمم است که در سطح اول باشگاهی اروپا مربیگری کند. این در حالی است که کاناوارو اخیراً در مصاحبه ای گفته بود که تمرینات منچسترسیتی و تاتنهام را دنبال می کند تا علاقه اش به لیگ برتر انگلیس را نشان داده باشد.

دیدگاه‌ها