کد خبر : 1805759 | 01 بهمن 1400 ساعت 13:56 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

حسینی: اگر ما هم کرونایی داشتیم، بازی را لغو می‌کردند؟

واکنش سرمربی پیکان به جدایی کوشکی؛ عجول نباشید

سرمربی پیکان می‌گوید رابطه اش با یحیی گل‌محمدی همیشه خوب بوده و الان هم او بابت برخی مسائل در پرسپولیس دلخور است و استعفایی نداده است.

واکنش سرمربی پیکان به جدایی کوشکی؛ عجول نباشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان تهران در این فصل نتایج خوبی به دست آورده است؛ خودروسازان فوتبال ایران که سال گذشته رتبه هفتمی را کسب کردند تا پایان نیم فصل اول مسابقات جاری در رده ششم قرار دارند و امیدوار هستند رتبه شان را در آینده ارتقا هم بدهند.


سیدمجتبی حسینی سرمربی پیکان امروز با حضور در برنامه ورزشگاه شبکه پنجم سیما صحبت های جالبی را درباره مسائل مختلف بر زبان آورد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

 


**اهل مصاحبه نیستم


زیاد دوست ندارم در دید باشم و به همین خاطر کمتر مصاحبه می‌کنم.

 


**ذوب‌آهن قدر داشته‌هایش را ندانست


ذوب‌آهن داستان زیادی دارد. من نمی‌توانم تمام مسائل را بگویم. چیزی که هست قدر داشته‌هایی که دارند را ندانستند. بازیکنان و مجموعه خوبی که دور هم بودندرا می‌گویم. به راحتی اجازه دادند آن بازیکنان جدا شوند. بعد از آن استحکام تیمی را از دست دادند.

 


**ذوب‌آهن پارسال اول فصل ضربه خورد


نیم فصل دوم پارسال که به ذوب‌آهن رفتم، اصلا مساله حاشیه ای نداشت. اول فصل 10 بازیکن خود را از دست داده بود. به تیم های استقلال،‌پرسپولیس، فولاد و تراکتور بازیکن داده بودند. جایگزین کردن آنها کار سختی است. نیم فصل هم که من آنجا رفتم، نمی‌شد بازیکنی جابه جا کرد.کار سخت بود و تیم در نیم فصل اول فقط یک برد آورده بود و توانستیم 4 برد بیاوریم و خداراشکر تیم را نگه داشتیم. خیلی کار سختی بود و خیلی اذیت شدیم.

 


**منظورم مدیران پیکان با استقلال نبود


من فکر می‌کنم سوءتفاهمی پیش آمد. من مطمئن هستم منظور مدیران تیم ما تیم خوب استقلال نبود. سمت و سوی صحبت هایشان مسئولان برگزاری مسابقات بود. اینکه اگر این اتفاق برای تیم ما می‌افتاد هم بازی را لغو می‌کردند؟‌آنها 7، 8 بازیکن شان کرونا گرفتند که بین آنها بازیکنان خارجی بودند که اهمیت زیادی دارند. مدافعان میانی شان هستند. اگر برای ما هم چنین اتفاقی می‌افتاد دنبال این می‌رفتیم که بازی انجام شود.

 


**اگر ما هم کرونایی داشتیم،‌بازی مان لغو می‌شد؟


من می‌گویم 7، 8 بازیکن استقلال صد درصد کرونا گرفته بودند.ما می‌خواهیم بدانیم اگر مسئولان برگزاری برای ما هم این کار را می‌کردند و رای به کنسل شدن بازی می‌دادند.

 


**انتقام از استقلال در جام حذفی؟


بحث انتقام وجود ندارد. فوتبال یک بازی است و همه باید از هیجانات لذت ببرند. من هم در چشم‌انداز خود دیده‌ایم که یک بازی خوب انجام بدهیم. جام حذفی است. حتما باید یک تیم برنده شود. ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 


**نداشتن زمین،عامل باخت های داخل خانه


ما با زمینی که در تهران بازی می‌کنیم مشکل داریم. زمین های تهران اجاره ای است. یک بازی در شهرقدس بودیم، بعد به کرج رفتیم و الان در دستگردی هستیم. مدیران باشگاه تلاش می‌کنند بهترین زمین را فراهم کنند اما امکانات در بحث چمن طبیعی دردسرساز شده است. ما خارج از خانه بهتر بودیم چون زمین های بهتری بودند.

 


**مشکلی با بازی مقابل استقلال در 18 بهمن نداریم


با برگزاری بازی در روز 18 بهمن ماه مشکلی نداریم. انشاالله هیچ تیمی دیگر کرونایی نداشته باشد و بازی در همان تاریخ انجام بشود.

 


**از بانک ملی میدان دادن به جوانان را یاد گرفتم


بحث جسارت نیست. بازیکن جوان و میانسال در فوتبال معنا ندارد. من از قدیم در بانک ملی بودم و یاد گرفتم وقتی بازیکن از جوانان بالا می‌آید، می تواند موفق باشد. من می دیدم بچه ها چقدر در بزرگسالان بانک ملی جا می‌افتد. مهدوی کیا،فنایی، مرحوم انصاریان و... از آنجا بالا آمدند. من این را مد نظر دارم و خودم هم بازی دادن به جوانان را دوست دارم.

 


**گل‌محمدی مثل برادر بزرگترم است


یحیی عین برادر بزرگ تر برای من بوده است. همکاری خوبی با هم داشتیم و روزهای خوبی را گذراندیم. الان هم ارتباط صمیمانه ای داریم و امیدوارم این ارتباط حفظ شود. رابطه ما خوب است و درباره فوتبال زیاد باهم حرف می‌زنیم.

 


**ماجرای اختلاف کوتاه با گل‌محمدی


ارتباط ما قطع نشد. من ذوب‌آهن را دوست داشتم و اگر من هم با یحیی جدا می‌شدم ضربه بدی می‌خورد. ما رده دوازدهم جدول بودیم و چند باخت پشت هم داشتیم. شاید هم اشتباه کردم و نباید در ذوب‌آهن می‌ماندم. اما چون خودم بازیکن ذوب‌آهن بودم، ماندم. یحیی هم درک کرد که دنبال منافعی نبودیم و می‌خواستیم آن تیم ضربه نخورد.

 


**پوزیشن فعلی ام را دوست دارم


من از خود فوتبال لذت می‌برم و زیاد در بند این صحبت‌ها نیستم که پرسپولیس و استقلال باشم یا تیم های دیگر . جایی باشم که مثمرثمر باشم و کار کنم. این پوزیشنی که در آن هستم خوب است.

 


**سیاسی ها به چرخه مربیگری ورود می‌کنند


ورود به چرخه مربیگری لیگ کار سختی است. کمی هم سیاسی ها دخالت می‌کنند و آدم پیشنهاد می‌کنند. نمایندگان مجلس و ... دخالت می‌کنند. خداراشکر درباره من چنین اتفاقی نیفتاده است.

 


**روزهای سختی در ذوب‌آهن داشتیم


من با اینکه در لیگ چهارم شده بودم و سهمیه آسیایی داشتم اما از چرخه بیرون افتادم و به لیگ یک رفتم. بعد هم به مسجدسلیمانی رفتم که هیچ چیزی نداشت. وقتی با آقای سلیمانی مسئول نفت نشستیم تیم یک بازیکن هم نداشت. خداراشکر توانستیم آن تیم را سر و سامان بدهیم و تیم را سیو کردیم. بعد هم به ذوب‌آهن رفتم و روزهای سختی داشتیم و حالا در پیکان به آرامش رسیدیم.

 


**جدایی ناگهانی از نفت مسجدسلیمان؟


کار حرفه‌ای نبود. اصلا من به نقل و انتقالات نیم فصل اعتقادی ندارم. هر بازیکن و مربی ای که موفقیتی در نیم فصل اول داشته اگر بخواهد جابه جا شود، اشتباه است. به نظرم جابه جایی های نیم فصل به خصوص بازیکن یا مربی ای که خوب کار کرده است، خوب نیست و باید کار را تمام کند.

 


**از همسرم ممنونم که فوتبال دیدنم را تماشا می‌کند


متاسفانه در منزل هم فوتبال می‌بینم. جا دارد از همسر عزیزم تشکر کنم که صبور است و اخلاق مرا تحمل می‌کند. من در خانه فقط فوتبال نگاه می‌کنم.

 


**حوصله پوشیدن کت و شلوار کنار زمین ندارم


برایم سخت است که لباس رسمی کنار زمین بپوشم. چون اگر کت و شلوار هم بخواهید بپوشید باید قبل از آن فکر کنید و آن را ست کنید. حوصله لباس رسمی پوشیدن ندارم. آدم با لباس ورزشی کنار زمین راحت‌تر است.

 


**رقابت سختی برای قهرمانی لیگ وجود دارد


رقابت در لیگ امسال شدیدتر است. تیم استقلال تقویت شده و خارجی های خوبی دارند. پرسپولیس هم مدعی است. سپاهان را هم فراموش نکنیم، تیم قدرتمندی است. رقابت سختی بین این سه تیم وجود دارد.

 


**یحیی دلخور است، استعفا نداده


مگر یحیی استعفا داده است؟ من فکر می‌کنم یحیی کمی دلخور است. تیمی که 5 سال قهرمان شده، او به عنوان نفر اول فنی انتظار دارد رسیدگی بیشتری به تیمش شود. کار بزرگی انجام شده است. او کمی دلخور است و بحث استعفا نیست.

 


**جدایی کوشکی و یکی دو بازیکن دیگر از پیکان؟


نیم فصل در ایران بد جا افتاده است. این اتفاقات اول فصل باید رخ بدهد. نیم فصل کسی دنبال بازیکن موفق تیم دیگری نمی‌رود. چون باشگاه احتیاج دارد. ما که ستاره ای نداریم و نباید این اتفاق بیفتد. برای بچه های جوان ما پیکان بهترین جا است. آنها جا افتادند و بازی می‌کنند. خدایی ناکرده اگر به تیمی بروند که رقابت شدید تر است شاید ضربه بدی به فوتبالشان بخورد. بچه ها عجول نباشند و باید از شرایطی که باشگاه پیکان فراهم کرده استفاده کنند و بگذارند هرچیزی به موقعش اتفاق بیفتد.

 


**نادر محمدی فوتبالیست باهوشی است


نادر محمدی در 3 دفاعه نقش دفاع وسط را خوب انجام می‌دهد. خصوصیات خوب دیگرش زیر سایه اوت دستی هایش قرار گرفته است. او باهوش است و بازیکن قابلی است. ما کمتر به اوت رو آوردیم اما هروقت نیاز بود، از پرتاب های او استفاده کند.

 


**ساخت استادیوم پیکانشهر؟


چشم انداز باشگاه این است که از زمین خودمان استفاده کنیم. استادیوم تمرینی ما خوب است اما نیاز به مرمت و کار دارد که بازی ها را نیز آنجا انجام بدهیم. واقعا حیف است.

 

وقتی خودمان استادیوم تمرینی خوب داریم می‌شود با هزینه کردن این ورزشگاه را بسازیم. بهترین جا برای مسابقات پیکان همان زمین خودمان است.

 


**امیدوارم زنان فوتبالیست موفق باشند


امیدوارم تیم ملی فوتبال زنان هم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و در جام ملت های آسیا موفق باشند.

دیدگاه‌ها