کد خبر : 1805783 | 01 بهمن 1400 ساعت 16:00 | 30.3K بازدید | 9 دیدگاه

آمار فوق العاده دخیا؛ یک نگرانی بزرگ برای یونایتد!

منچستر یونایتد در این فصل اصلاً به لحاظ دفاعی وضعیت خوبی را تجربه نکرده است.

آمار فوق العاده دخیا؛ یک نگرانی بزرگ برای یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد با اوله گنار سولسشر روزهای خوبی را تجربه نکرد و حالا تحت هدایت رالف رانگنیک نیز به ثبات مورد نظر دست نیافته است. پیروزی اخیر مقابل برنتفورد (1-3) که تحت الشعاع خشم کریستیانو رونالدو پس از تعویض قرار گرفت، نباید مشکلات جدی دیگر منچستر یونایتد را پنهان کند.

 

 

1684508

 

 

داوید دخیا که در ماه نوامبر و دسامبر به عنوان بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد انتخاب شد، برای چندمین بار در این فصل در نیمه اول وحشتناک لباس قهرمان این تیم را به تن کرد. او در نیمه اول دیدار برنتفورد چند بار دیگر دروازه منچستریونایتد را نجات داد؛ موضوعی یک بار دیگر ضعف خط دفاعی تیم رالف رانگنیک را به رخ کشید.

 

ملی پوش 31 ساله اسپانیایی با دو سیو شگفت انگیز و تکراری تیمش را زنده نگه داشت؛ در دقیقه 13 و در دقیقه 32. داوید دخیا دروازه بانی است که در کل لیگ برتر بیشترین سیو(82) را داشته است. این در حالی است که بعد از او دروازه بان وستهام یعنی لوکاس فابیانسکی(70) قرار دارد. حتی در ضربات پنالتی نیز داوید دخیا با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده و از سه ضربه پنالتی که این فصل به سمت دروازه اش زده شده دو مورد از آنها را مهار کرده است.

 

 

1684506

 

 

با این حال چنین آمار فوق‌العاده‌ای از داوید دخیا نیز مانع از این نشده که منچستریونایتد با 30 گل خورده دومین تیم بد از این حیث در بین 10 تیم بالای لیگ برتر انگلیس نباشد. در واقع فقط لستر از این تیم گل‌های بیشتری خورده و یک واقعیت نگران کننده دیگر نیز در مورد شیاطین سرخ وجود دارد و آن این است که آنها در این فصل تنها چهار بار دروازه خود را بسته نگه داشته اند.

دیدگاه‌ها