کد خبر : 1805801 | 01 بهمن 1400 ساعت 17:32 | 11.9K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: دیگر نمی‌توانیم پالاس را 0-7 ببریم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که پیروزی 0-7 این تیم برابر کریستال پالاس خارق العاده بوده و دیگر تکرار نمی‌شود.

کلوپ: دیگر نمی‌توانیم پالاس را 0-7 ببریم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت.

این تیم سال گذشته موفق شده بود در دیدار برابر این تیم با نتیجه باورنکردنی 0-7 به پیروزی برسد که یکی از بهترین نمایش‌های آنها تحت هدایت یورگن کلوپ به حساب می‌آمد.

کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« آن پیروزی با هفت گل اتفاقی غیرعادی بود. چنین چیزهایی این روزها پیش می‌آید اما این پیروزی خارق العاده بود و چیزی نیست که به صورت عادی تکرار شود. آنها تغییر و پیشرفت کردند. حالا تیمی باثبات هستند. پالاس جز تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر به حساب می‌آید که بدشانسی بسیاری در نتایجش داشته است.»

 

1676532

 

این مربی آلمانی با اشاره به پیروزی تیمش برابر آرسنال در نیمه نهایی جام اتحادیه در غیاب محمد صلاح و سادیو مانه اظهار داشت:« شب گذشته بازیکنانم عالی بودند و همینطور هم باید باشد. ما در حال حاضر حس خوبی درباره جام اتحادیه داریم اما نیازمند ایجاد جوی متفاوت تا زمان بازی با پالاس هستیم چون آنها قرار است جلوی ما کوتاه بیایند.»

سرمربی لیورپول درباره شرایط هاروی الیوت، هافبک این تیم، پس از پنج ماه دوری از میادین به دلیل انجام عمل جراحی روی مچ پایش گفت:« بازگشت دوباره او به تیم عالی است. او پسری فوق العاده است. این بازیکن مدت‌ها از زمین دور بوده بنابراین ما نمی‌توانیم در استفاده از او عجله کنیم اما اینطور به نظر می‌رسد که می‌تواند بازی کند. اطمینان دارم که او پس از پایان وقفه دیدارهای ملی می‌تواند بار دیگر در میدان حاضر شود.»

کلوپ همچنین اعلام کرد که الکس اوکسلید چمبرلین بار دیگر به تمرینات برگشته و احتمال دارد پس از درمان مصدومیتی که از ناحیه مچ پا داشت، در فهرست بازی روز یکشنبه حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها