کد خبر : 1805808 | 01 بهمن 1400 ساعت 17:55 | 10.7K بازدید | 8 دیدگاه

پنجره نقل و انتقالات باز شود، مسئولان کمک کنند

محمدی: شرایط تراکتور درست می‌شود؛ شک نکنید

مدافع تراکتور می گوید شرایط این تیم به زودی عوض خواهد شد ولی این موضوع مستلزم کمک مسئولان خواهد بود.

محمدی: شرایط تراکتور درست می‌شود؛ شک نکنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی به دست نیاورد و در نیمه پایینی جدول رده بندی قرار دارد. سرخ‌پوشان تبریزی اما امیدوار به بهبود این شرایط در ادامه مسابقات هستند. 


بازیکنان تراکتور اعتقاد دارند با تدابیر سولدو شرایط این تیم تغییر خواهد کرد. هادی محمدی مدافع تراکتور یکی از این بازیکنان است. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از زمانی که آقای سولدو آمده نظم خیلی خوبی به تیم ما داده است و شرایط تیمی و بدنی ما خیلی بهتر شده مخصوصاً با مربی بدنسازی که با خودش آورده خیلی به ما کمک کرده و متاسفانه اول‌فصل بدنسازی خوبی نداشتیم و تمام مصدومانی که داریم میدهیم به خاطر این است که بدنسازی خوبی انجام ندادیم.


او در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور ادامه داد: ما چنین مشکلی را اول فصل هم داشتیم و نتوانستیم بازیکنانی که می‌خواهیم را زودتر جذب کنیم و در حال حاضر هم چند بازیکن مدنظر مربی مان است. انشالله هر چه زودتر تکلیف تیم و پنجره معلوم شود و ما بتوانیم از این زمان استفاده کنیم و اشتباه اول فصل پیش نیاید. 


مدافع باتجربه سرخپوشان تبریزی در پاسخ به این پرسش که عملکرد خط دفاعی این تیم را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: عملکرد مان نه خوب بوده و نه بد‌.  در مورد بچه های دیگر نظر نمی دهم ولی از خودم راضی نیستم و شرایط تیم هم آنگونه نیست که ما اینجا جدول باشیم ولی متاسفانه به خاطر مشکلاتی که همه آنها را نمی توانیم بازگو کنیم دست به دست هم داد و این اتفاق افتاد ولی انشاالله هر چه زودتر مشکلات حل و پنجره باز شود و مربی ما بتواند در پست هایی که مشکل داریم بازیکنان مدنظرش را جذب کند و  یک بدنسازی خوب هم در این تعطیلات انجام بدهیم. 


محمدی در بخش دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: شما مطمئن باشید خیلی شرایط تیم فرق خواهد کرد به شرطی که این اتفاقاتی که گفتم بیفتد و کمکمان کنند. سولدو مربی بزرگ و آدم با شخصیتی است و کارش خیلی خوب است و من اگر در باشگاه سمتی داشتم قرارداد بلند مدت با این مربی امضا می کردم. من با مربیان خیلی خوبی کار کردم و آقای سولدو هم جزو کسانی است که به کار کردن با او افتخار می کنم چون از لحاظ شخصیتی و فنی خیلی خوب است. 


محمدی در پایان درباره دیدار پیش رو با گل گهر در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر افزود: بازی با گل گهر سخت است و تیم های آقای قلعه نویی همیشه از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی ما به قصد برد می رویم. به سه امتیاز این دیدار خیلی نیاز داریم. تمرینات بسیار خوبی را در هفته گذشته انجام دادیم و انشاالله بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

دیدگاه‌ها