کد خبر : 1805820 | 01 بهمن 1400 ساعت 19:25 | 18.3K بازدید | 6 دیدگاه

وظیفه‌ام را انجام دادم

ماجرای سوپرسیو میدان بمبئی از زبان زهره کودایی

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان می‌گوید همدلی ایجاد شده در این تیم حاصل زحمات مریم ایراندوست سرمربی آنها است.

ماجرای سوپرسیو میدان بمبئی از زبان زهره کودایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال زنان روز گذشته مقابل هند در جام ملت های آسیا به تساوی بدون گل رسید. اتفاق ویژه این مسابقه به سیو دیدنی زهره کودایی دروازه بان تیم ملی برمی‌گشت.


کودایی در اواسط نیمه دوم با یک دست به شکلی کاملا تماشایی توپ را از روی خط برگرداند تا بسیار مورد توجه قرار بگیرد. از عصر روز گذشته ویدئوی واکنش دیدنی کودایی در فضای مجازی بسیار دست به دست شده و تقریبا همه فوتبالی‌ها در جریان این موضوع قرار گرفته اند.


زهره کودایی بعد از نمایش خوبش مقابل هند که منجر به کسب عنوان بهترین بازیکن زمین هم شد، در گفت و گویی بیان کرد: اولین حضور در جام ملت های آسیا و اولین بازی برای همه ما حسا و حال خاصی داشت. بازی با هند در شرایط خاصی برگزار شد و خوشحال هستیم که یک امتیاز از این مسابقه گرفتیم و شروع خوبی داشتیم. 


او با اشاره به وضعیت تیم ملی زنان هند تاکید کرد: هند به عنوان میزبان سرمایه گذاری زیادی انجام داده تا بتواند نتایج خوبی بگیریم. آنها بازی های دوستانه زیادی داشتند و هماهنگ هستند. با این حال ما برای برد به زمین رفته بودیم اما خواست خدا این بود که بازی مساوی شود. 


دروازه بان تیم ملی زنان همچنین گفت: توانستیم از یک میدان سخت یک امتیاز بگیریم و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد.از کادرفنی و بازیکنان تشکر می‌کنم که همه زحمت کشیدند وهرچه در توان داشتیم گذاشتیم تا یک امتیاز را بگیریم.


کودایی درباره سیو دیدنی اش در جریان بازی با هند که بسیار مورد توجه قرار گرفته خاطرنشان کرد: خوشحالم که برای تیمم مفید بودم. همه بچه ها مقابل هند زحمت کشیدند و من هم فکر می‌کنم وظیفه ام که دروازه بانی است را انجام دادم. اما خوشحالم که این واکنش مورد توجه قرار گرفت. 


دروازه بان تیم ملی زنان صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: این سیو من باعث خوشحالی بسیاری از فوتبالی ها شد. از دیروز خیلی ها به من زنگ زدند و تبریک گفتند. حمایت های زیادی را شاهد بودم که جا دارد تشکر کنم. امیدوارم در آینده هم برای تیمم مثمرثمر باشم و خوب بازی کنم. 


کودایی با اشاره به همدلی ایجاد شده در تیم ملی زنان افزود: خانم ایراندوست در این خصوص خیلی زحمت کشید و باید از او تشکر کنم. یک همدلی خوب در تیم ملی وجود دارد و انشاالله این تیم بتواند در ادامه با نتایجی که کسب می‌کند شادی را به دل مردم ایران ببرد.

دیدگاه‌ها