کد خبر : 1805836 | 01 بهمن 1400 ساعت 21:09 | 21.7K بازدید | 6 دیدگاه

مدافع آلمانی چلسی در لندن ماندنی است؟

آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی، مدعی شد که مذاکراتش با این باشگاه ادامه دارد و خانواده‌اش در لندن بسیار خوشحال هستند.

مدافع آلمانی چلسی در لندن ماندنی است؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با باشگاه چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن هنوز قرارداد جدیدی را به امضا نرسانده است.

این بازیکن آلمانی حالا وارد شش ماه پایانی قراردادش با چلسی شده و می‌تواند به صورت قانونی با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر انگلیس مذاکره کرده و حتی پیش قراردادی را نیز امضا کند.

باشگاه‌های بزرگ اروپایی در حال حاضر شرایط این بازیکن را زیر نظر دارند و گفته می‌شد تیم‌هایی چون بارسلونا، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس همگی خواهان جذب او هستند که در تابستان سال آینده بازیکن آزاد خواهد شد.

اما رودیگر عجله‌ای برای امضای پیش قرارداد با باشگاهی جدید ندارد و ترجیح می‌دهد که همه چیز را در آرامش کامل پیش ببرد.

 

1681495

 

رودیگر در پاسخ به سوالی درباره شرایط قراردادش به اسکای اسپورت گفت:« من همیشه کاملا به این تیم متعهد هستم. مذاکرات بین نمایندگان من و مدیران چلسی ادامه دارد و این تمام چیزی است که شما باید بدانید.»

این مدافع آلمانی در پاسخ به این سوال که عوامل مهمی که در قدم بعدی زندگی حرفه‌ای او تاثیر دارند چه چیزهایی هستند؛ اظهار داشت:« شما باید به حرف همسرتان توجه کنید. باید به خانواده خود فکر کنید. فرزندان من در لندن به دنیا آمدند پس این یعنی خانواده‌ام در اینجا بسیار خوشحال هستند. بقیه ماجرا به کسانی بستگی دارد که تصمیمات را می‌گیرند و پس از باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

به نظر می‌رسد که این ملی‌پوش آلمانی احتمال امضای قرارداد جدید با چلسی را رد نمی‌کند اما مدافع عنوان قهرمانی باید دستمزد فعلی او را تا حد قابل توجهی افزایش داده و در واقع بالاترین دستمزد یک مدافع در لیگ برتر را به این بازیکن پرداخت کند.

دیدگاه‌ها