کد خبر : 1805844 | 01 بهمن 1400 ساعت 22:19 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

با دستور دادگاه؛ بازی اینتر و بولونیا برگزار می‌شود

بازی اینتر و بولونیا که اوایل ماه جاری میلادی به تعویق افتاده بود، با دستور دادگاه برگزار خواهد شد.

با دستور دادگاه؛ بازی اینتر و بولونیا برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اینتر و بولونیا قرار بود در تاریخ ششم ژانویه در چارچوب رقابت‌های لیگ ایتالیا به مصاف یکدیگر بروند اما این بازی به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی بولونیا به تعویق افتاد.

بازیکنان اینتر در تاریخ و زمان مقرر در زمین بازی حاضر شدند اما بولونیا به دستور وزارت بهداشت ایتالیا باید در قرنطینه می‌ماند و ریسک اعلام نتیجه 0-3 به سود تیم حریف را پذیرفت.

اما حالا سازمان لیگ ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جراردو ماستراندره‌آ، قاضی ورزشی، دستور داده که این جریمه شامل حال بولونیا به دلیل غیبت در دیدار برابر اینتر در اوایل ماه جاری میلادی نشود.

 

1684567

 

به همین دلیل قرار است دیدار بین این دو تیم بار دیگر در تاریخی که مشخص خواهد شد برگزار شود و نتیجه 0-3 به سود تیم اینتر نخواهد بود.

شیوع سویه اُمیکرون از ویروس کرونا در  کشورهای اروپایی باعث شد که بسیاری از دیدارهای لیگ‌های مختلف در این قاره در اواخر سال 2021 و اوایل سال 2022 به تعویق بیفتد.

همین موضوع باعث شد که لیگ ایتالیا تزریق واکسن را برای بازیکنان حاضر در سری A اجباری اعلام کرده و به هیچ بازیکنی که واکسن تزریق نکرده باشد اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را ندهد.

اینتر در حال حاضر با 50 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و این در حالی است که میلان با یک بازی بیشتر و دو امتیاز کمتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی ایستاده است.

دیدگاه‌ها