کد خبر : 1806269 | 03 بهمن 1400 ساعت 20:05 | 7.9K بازدید | 3 دیدگاه

کلوپ: خوشحالم که این ژانویه را پشت سر گذاشتیم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از عملکرد آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی تیمش در مقابل کریستال پالاس پرداخته است.

کلوپ: خوشحالم که این ژانویه را پشت سر گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در غیاب ستاره های آفریقایی خود و در خانه کریستال پالاس با نتیجه 1-3 مقابل تیم تحت هدایت پاتریک ویرا به برتری دست یافت. آلیسون بکر در جریان این مسابقه چند بار با عکس العمل های خوب خود دروازه لیورپول را نجات داد و یورگن کلوپ، سرمربی باتجربه مرسی سایدی ها از حضور او در ترکیب تیمش ابراز رضایت کرد.

 

یورگن کلوپ گفت: "فوق العاده خوب بودیم و اگرچه پالاس برنامه ریزی خوبی برای این دیدار داشت، اما اجازه اجرای آن را ندادیم. باید به همان روند دقایق ابتدایی ادامه داده و شرایط را برای پالاس دشوار می ساختیم، اما این اتفاق رخ نداد. در نهایت من از اینکه چگونه این دوره ژانویه را پشت سر گذاشتیم خوشحالم.

 

1683108

 

ما در زمین حریف بی نظم و شلخته بازی می کردیم. موقعیت هایی که در نیمه اول به آنها دادیم توسط خودمان به حریف تقدیم شد و در نیمه دوم نیز فشرده و جمع و جور بازی نکردیم. در پایان بازی از آلیسون بکر بابت عکس العمل هایی که در مسابقه امروز داشت تشکر کردم و او پاسخ داد این کار من است. البته در اختیار داشتن یک دروازه بان در کلاس جهانی درون دروازه برای تیم بسیار مفید است.

 

امروز نشان دادیم که چقدر می توانیم خوب بازی کنیم، ما در 35 دقیقه اول فوق العاده بودیم. در ادامه و البته بعد از یک هفته پرفشار، من واقعا هیچ توضیحی در مورد اتفاقات این دیدار ندارم، اما فشار مسابقات می تواند یکی از دلایل عملکرد لیورپول باشد.

 

گل سوم فوق العاده بود. البته من صحنه را ندیدم و فکر نمی‌کنم مجبور به این کار هم باشم. ما تصور می کردیم پنالتی رخ داده و داور هم صحنه را دید. البته من درک می کنم که پالاس چنین عقیده ای نداشت. اما در کل این یک سه امتیاز بزرگ برای ما بود."

دیدگاه‌ها