کد خبر : 1806274 | 03 بهمن 1400 ساعت 20:26 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش میکل آرتتا به توقف ناامیدکننده آرسنال

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به توقف این تیم برابر برنلی ته جدولی واکنش نشان داد.

واکنش میکل آرتتا به توقف ناامیدکننده آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می‌شد آرسنال امروز کار دشواری برای پیروزی مقابل برنلی ته جدولی پیش رو نداشته باشد، نهایتاً شاگردان میکل آرتتا با نتیجه بدون گل برابر حریف خود متوقف شدند تا دو امتیاز بسیار مهم و فرصت بازگشت به رتبه چهارم را از دست داده باشند.

 

میکل آرتتا در پایان بازی گفت: "سبک ما در شروع بازی احتمالاً به دلیل دیدار روز پنجشنبه بود. با این حال نیمه دوم کاملا شرایط متفاوت بود. برای بردن این بازی باید سطح کیفی متفاوتی داشته باشید. اگر می‌خواهید در بالای جدول قرار بگیرید باید بازیکنی داشته باشید که بتواند شما را برنده کند."

 

 

1685137

 

 

نقل و انتقالات: "این همان چیزی بود که ما برنامه ریزی کردیم، اما شرایط بازار دشوار است. مدیریت کردن این قضیه خیلی سخت است و باید در مورد بازیکنانی که معتقدیم به ما کمک می کنند، تصمیمات درستی بگیریم. خوب ما مطمئناً تلاش می کنیم، اما نمی دانم که آیا می توانیم این کار را انجام دهیم یا خیر. اجازه بدهید ببینیم چه می شود."

 

سفر به دبی: "ما این کار را انجام خواهیم داد. تیم نیاز به تمرکز دوباره دارد تا بتوانیم شرایط را خوب پیش ببریم. ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم."

 

 

1685164

دیدگاه‌ها