کد خبر : 1806284 | 03 بهمن 1400 ساعت 21:24 | 11.5K بازدید | 17 دیدگاه

واسکز:

باید از کسب نتیجه تساوی برابر الچه راضی باشیم

لوکاس واسکز، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، معتقد است این تیم باید از کسب نتیجه تساوی در مقابل الچه راضی باشد.

باید از کسب نتیجه تساوی برابر الچه راضی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شود با توجه به فرم فوق العاده رئال مادرید این تیم کار دشواری برای پیروزی در سانتیاگو برنابئو مقابل الچه پیش رو نداشته باشد اما نهایتاً شاگردان کارلو آنچلوتی با تساوی 2-2 متوقف شدند. این اتفاق در حالی رخ داد که رئال حتی با دو گل از حریف خود نیز عقب افتاده بود اما نهایتا توانست یک امتیاز از این بازی خانگی کسب کند.

 

لوکاس واسکز، ستاره اسپانیایی رئال‌مادرید، در پایان بازی گفت: "ما باید خوشحال از زمین خارج شویم چرا که 2-0 عقب بودیم. تیم شجاعت و میل زیادی برای پیروزی نشان داد اما ما در یک سوم پایانی نتوانستم خیلی خوب عمل کنیم. در پایان نتوانستیم به پیروزی برسیم اما با توجه به وضعیت بازی باید از کسب این نتیجه راضی باشیم.

 

 

1685184

 

 

از طرفی شاید ما احساس خستگی هم می کردیم. آنها یک گل زدند و سپس شروع به نگه داشتن زمان بازی کردند. ما با این نتیجه تساوی به تلاش برای فتح لیگ ادامه خواهیم داد."

 

تشویق کریم بنزما با وجود از دست دادن ضربه پنالتی: "این کاری است که باید بیشتر انجام شود. یک سوت در آن لحظه به کریم کمک نمی‌کند. اتفاق خوب برای او این است که مورد تشویق تماشاگران قرار گیرد و امروز شاهد آن بودیم. این یک ژست دیدنی است و در پنالتی بعدی او تاثیرش را خواهیم دید."

 

 

1685183

دیدگاه‌ها