کد خبر : 1806285 | 03 بهمن 1400 ساعت 21:19 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی بزرگ آژاکس با یک گل جنجالی (عکس)

تیم فوتبال آژاکس توانست در بزرگترین دیدار فصل برابر آیندهوون به پیروزی رسیده و به صدر جدول رده بندی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپس استادیوم امروز میزبان مهمترین دیدار فصل بود. جایی که آیندهوون صدرنشین برای حفظ رتبه نخست جدول رده بندی و افزایش فاصله خود با آژاکس رده دومی به 4 امتیاز، به مصاف این تیم رفته بود اما اوضاع به کام شاگردان راجر اشمیت پیش نرفت.

 

 

1685178

 

 

در دقیقه 34 این مسابقه بود که میهمان به گل نخست بازی دست یافت. یک حرکت خوب تیمی که از سمت چپ خط دفاعی آغاز شد، یک فرصت را برای آژاکس به وجود آورد. پاس رایان گراونبرچ به دوشان تادیچ رسید و این بازیکن پیش از خروج توپ از زمین، با یک ارسال دقیق به دهانه دروازه برایان برابی را صاحب موقعیت کرد و این دروازه بان با یک ضربه سر گل نخست بازی را به ثمر رساند.

 

 

 

1685177

 

 

نیمه نخست با این گل به پایان رسید تا اینکه در نیمه دوم میزبان به گل تساوی رسید. اشتباه مرگبار یورین تیمبر در خط دفاعی با توپ گیری کودی گاکپو همراه شد و این بازیکن نیز بلافاصله جووی ورمان را صاحب توپ کرد. پاس او نیز درون محوطه جریمه به ماریو گوتزه رسید و زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014، با یک ضربه دقیق توپ را به تور دروازه آژاکس چسباند تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

 

 

 

1685181

 

 

در دقیقه 74 بود که آیندهوون به یک گل جنجالی دست یافت. پاس استیون برهویس به کنار زمین به دیلی بلیند رسید و کنترل بد این بازیکن باعث شد تا توپ از او فاصله بگیرد. در حالیکه به نظر می رسید توپ از خط عرضی زمین به بیرون رفته، اما دیلی بلیند به هر نحوی که شد توپ را به دوشان تادیچ رساند. او نیز در ادامه بازی را به پشت محوطه جریمه برد و دوباره استیون برهویس را صاحب توپ کرد. پاس این بازیکن در پشت محوطه جریمه به نصیر مزراوی رسید و شوت فوق العاده دیدنی این بازیکن مراکشی به طاق دروازه آیندهوون چسبید تا میهمان دو بر یک پیش بیفتد.

 

 

 

1685179
صحنه‌ای که بازیکنان آژاکس اعتقاد داشتند توپ دیلی بلیند از خط رد شده است.

 

 

بازیکنان آیندهوون پس از این به سمت داور مسابقه رفته و نسبت به بیرون رفتن توپ از زمین بازی معترض بودند اما در نهایت این گل مورد قبول قرار گرفت و تلاش میزبان برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود تا آژاکس در بازی بزرگ فصل 2 بر یک برنده شده و با 48 امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کند و آیندهوون 46 امتیازی نیز به جایگاه دوم سقوط کند. فاینورد نیز با 42 امتیاز در تعقیب این دو تیم است.

 

 

 

1685182

 

1685180
اکانت رسمی آژاکس در توئیتر  نیز با انتشار ویدیوی بازی معروف این تیم با رئال مادرید که این تیم گل مشابهی به مانند گل امروز را به ثمر رسانده بود، به این موضوع واکنش نشان داد. در آن دیدار نیز بازیکنان رئال مادرید اعتقاد داشتند که پیش از گل آژاکس، توپ از زمین بازی به بیرون رفته اما پس از بازبینی صحنه توسط VAR، آن گل مورد تأیید قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها