کد خبر : 1806289 | 03 بهمن 1400 ساعت 21:45 | 29.4K بازدید | 7 دیدگاه

استوری انتقادی بعد از برد ارزشمند

طالب ریکانی: خودتان را در برد سهیم نکنید!

کاپیتان صنعت نفت آبادان باز هم در یک استوری اینستاگرامی به انتقاد از مدیران باشگاه پرداخت.

طالب ریکانی: خودتان را در برد سهیم نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، نفتی‌های آبادان امروز با سوپرگل طالب ریکانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به برد مهمی دست یافتند و توانستند به سومین برد پیاپی خود در لیگ برتر برسند و با ۲۲ امتیاز وضعیت خوبی در جدول داشته باشند.

 

اما طالب ریکانی بعد از این بازی نیز به انتقاد از مدیریت باشگاه صنعت نفت پرداخت. کاپیتان طلایی‌پوشان بعد از شکست هوادار نیز با انتشار متنی در صفحه شخصی خود، خواستار استعفای دسته جمعی هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه شده بود. آن‌ها سپس به نشانه اعتراض حاضر نشدند مقابل خیبر‌ خرم‌آباد قرار بگیرند که‌ منجر به حذف صنعت نفت از جام حذفی شد.

 

ریکانی حالا پس از شکست ذوب‌آهن نیز این برد را مختص به اعضای تیم دانسته است. او به کنایه می‌گوید: کسی خودش را در موفقیت تیم سهیم نداند؛ چون به هیچ یک‌ از تعهدات خود عمل نکرده‌اند.

 

 

 

1685194

 

 

این در حالی است که بازیکنان و‌ اعضای تیم فوتبال نفت آبادان در حالی که ۱۶ بازی از مسابقات این فصل سپری شده، تنها ۱۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند. پیش از این قرار بود نفتی‌ها قبل از بازی با ذوب‌آهن شارژ مالی شوند که این اتفاق رخ نداد و حالا با انتقاد دوباره طالب ریکانی همراه شده است.

دیدگاه‌ها