کد خبر : 1806290 | 03 بهمن 1400 ساعت 21:56 | 8.8K بازدید | 4 دیدگاه

چلسی 2 - 0 تاتنهام؛ کونته به تیم سابق نه نمی‌گوید!

چلسی با ارائه نمایشی درخشان در خانه خود موفق شد با دو گل از سد تاتنهام عبور کند.

چلسی 2 - 0 تاتنهام؛ کونته به تیم سابق نه نمی‌گوید!

به گزارش "ورزش سه"، آبی های لندن که چند روز قبل در جام اتحادیه موفق به گذر از سد تاتنهام شده بودند، امشب در لیگ برتر نیز 0-2 رقیب همشهری خود را مغلوب کرده و به سه امتیاز شیرین این دیدار دست یافتند.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان اولین دقیقه و روی ارسال رو به بیرون میسون مونت می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه روملو لوکاکو دقیق نبود و از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

لحظاتی بعد حکیم زیاش با ارسال دقیق خود از سمت راست فرصت خوبی برای گلزنی چلسی مهیا کرد، اما ضربه سر کالوم هودسون اودوی از فاصله نزدیک راهی بیرون زمین شد.

 

در دقیقه 13 خود حکیم زیاش از سمت راست حرکت کرده و با ضربه ای فنی و مواج دروازه تاتنهام را تهدید کرد، اما جایگیری هوگو لوریس خوب بود و این دروازه بان فرانسوی توپ را دفع کرد.

 

در اواسط نیمه اول باز هم حکیم زیاش اثربخش ظاهر شده و با ارسال خوب خود روی دروازه اسپرز خلق موقعیت کرد، اما این بار نیز ضربه لوکاکو خوب نبود و راهی به دروازه تاتنهام پیدا نکرد.

 

در دقیقه 44 چلسی روی ارسال میسون مونت از سمت راست صاحب موقعیت مناسبی برای زدن گل اول شد، اما ضربه سر تیاگو سیلوا از بالای دروازه به بیرون رفت و نیمه اول علیرغم برتری چلسی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

 

1685189

 

1685191

 

چلسی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل اول خود دست یافت. حکیم زیاش پشت محوطه صاحب فرصت شده و با ضربه ای فنی و تماشایی به گوشه دروازه، موفق شد به زیبایی دروازه تاتنهام را باز کند.

 

لحظاتی بعد ضربه میسون مونت در محوطه به مدافعان تاتنهام برخورد کرد و در ریباند حکیم زیاش فاصله ای تا زدن گل دوم خودش نداشت، اما این بار هوگو لوریس به زیبایی عکس العمل نشان داد.

 

1685193

 

1685192

 

اما در دقیقه 55 این چلسی بود که به گل دوم خود هم دست یافت. ارسال دقیق میسون مونت از جناح چپ با ضربه سر تمام کننده تیاگو سیلوا همراه شد و این مدافع برزیلی توانست گل دوم چلسی را وارد دروازه تاتنهام کند.

 

دقایقی بعد و روی حرکت هری کین بود که استیون برخواین در محوطه جریمه می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما کپا آریزابالاگا با جایگیری خوب خود این ضربه را مهار کرد.

 

در دقیقه 68 این بار روملو لوکاکو با چرخشی تماشایی از سمت چپ در محوطه جریمه اسپرز صاحب فرصت شد، اما هوگو لوریس در مقابل ضربه این بازیکن به خوبی واکنش نشان داد. در اواخر مسابقه کپا به خوبی ضربه سر هری کین در مقابل دروازه را دفع کرد. در ادامه چلسی به خوبی به اداره جریان مسابقه پرداخته و در نهایت با همان دو گل تاتنهام را شکست داد.

دیدگاه‌ها