کد خبر : 1806308 | 03 بهمن 1400 ساعت 23:06 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی الریان و الاهلی در تقابل شجاع و کنعانی

دو تیم الریان و الاهلی در دیدار تیمهای میانه جدولی لیگ ستارگان قطر، به نتیجه تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر دو تیم الریان و الاهلی به میزبانی سبزپوشان قطری مقابل هم قرار گرفتند. نکته جالب این بازی تقابل دو مدافع ایرانی شاغل در لیگ ستارگان بود که هر دو در ترکیب اصلی تیمهایشان قرار گرفتند تا دوئل مدافعان مرکزی تیم ملی ایران این بار در قطر شکل بگیرد.

 

بازی با حملات یاران خامس رودریگز آغاز شد اما این تیم میزبان بود که سرانجام در دقیقه 22 روی حرکت خوزه آنخل پوزو به گل رسید. بازیکن سابق تیم رایو وایکانو پس از اینکه در یک سوم دفاعی حریف حرکت تکنیکی انجام داد، با ضربه ای دیدنی دروازه الریان را گشود و تیمش را به گل رساند. نیمه نخست با همین گل به پایان رسید.

 

 

 

1685226

 

 

در نیمه دوم و دقیقه 61 الریان با نقش آفرینی ستاره سابق رئال مادرید، الریان به گل رسید. خامس با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه الاهلی را تهدید کرد که شوت او را یزن نعیم برگشت داد تا یاسین براهیمی در ریباند دروازه را باز کند و تیمش را به گل برساند.

 

پس از اینکه براهیمی توپ را تبدیل به گل کرد، کنعانی و سایر مدافعان الاهلی اعتقاد به آفساید داشتند اما تصاویر تلویزیونی نشان داد که در لحظه زدن ضربه توسط خامس، براهیمی مساوی با مدافع الاهلی بود.

 

 

 

1685227

 

 

بازی در نهایت با همین نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا الریان و الاهلی در رتبه هفتم و هشتم لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند.

 

نکته مهم اینکه شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از پایان این بازی راهی ایران خواهند شد تا پس از گذراندن آزمایش کووید، به اردوی تیم ملی ملحق شوند.

دیدگاه‌ها