کد خبر : 1806339 | 04 بهمن 1400 ساعت 09:44 | 8.2K بازدید | 7 دیدگاه

پیولی: اگر اینتر را نبریم شرایط سخت می‌شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، به بازیکنانش هشدار داد که اگر برابر اینتر هم پیروز نشوند شرایط سختی در انتظار آنها است.

پیولی: اگر اینتر را نبریم شرایط سخت می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در هفته بیست‌و‌سوم لیگ ایتالیا میزبان یوونتوس بود و در نهایت دو تیم به تساوی 0-0 رضایت دادند.

میلان می‌دانست که باید با قدرت تمام برای کسب سه امتیاز این بازی بجنگد تا در کورس قهرمانی مانده و رتبه دوم را در اختیار ناپولی قرار ندهد اما مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ پس از دقیقه 28 ضربه بزرگی به این تیم زد.

پیولی پس از بازی درباره شرایط این بازیکن سوئدی گفت:« زلاتان احساس درد در ناحیه تاندون آشیل خود دارد. او زمین را مقصر می‌داند که بیش از حد سفت است، بنابراین ما امیدواریم که او بتواند در طول چند روز آینده روند درمانش را طی کند.»

این مربی ایتالیایی درباره عملکرد تیمش اظهار کرد:« ما عملکرد خوبی با توجه به شرایط و جایگاه خودمان داشتیم اما نتوانستیم در محوطه جریمه دقیق عمل کنیم. شرایط زمین هم کمکی به ما نکرد چون لمس توپ‌های خوبی نداشتیم و مجبور می‌شدیم لمس توپ بیشتری داشته باشیم تا آن را کنترل کنیم و این کمی سرعت ما را کم کرد.»

 

1660881

 

سرمربی میلان همچنین درباره مشکلی که باعث شد تیمش در این بازی به گل نرسد اضافه کرد:« ما سعی کردیم خطرناک ظاهر شویم و هیچ فرصتی در اختیار یوونتوس قرار ندهیم. ما مسیاس را به پستی مرکزی‌تر بردیم اما در چند متر پایانی به‌صورت جدی به مشکل خوردیم. فکر نمی‌کنم این معضل تاکتیکی باشد چون ما بازیکنان خوبی در محوطه جریمه داریم اما توپ آخر را اشتباه می‌زدیم.»

او درباره شرایط تیمش در هفته‌های پیش رو ادامه داد: «‌ما می‌دانستیم بازی برابر یوونتوس و اینتر تا حد زیادی تکلیف ما را برای آینده روشن خواهد کرد. اگر اینتر را شکست ندهیم، این فصل هم بسیار شبیه فصل گذشته خواهد شد که در آخر دوم شدیم و در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان قرار داشتیم. اگر می‌خواهیم دستاوردی عالی داشته باشیم باید همه چیز را فدا کنیم.»

 

دیدگاه‌ها