کد خبر : 1806411 | 04 بهمن 1400 ساعت 14:41 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

ثابت‌ایمانی: نشد که قشنگ‌ترین گل هفته را بزنم

توضیح پدیده جدید پیکان درباره اولین گل لیگ‌برتری

هافبک جوان پیکانی‌ها معتقد است باید در هفته‌های گذشته اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر می‌رساند.

توضیح پدیده جدید پیکان درباره اولین گل لیگ‌برتری

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران این روزها به تیمی تبدیل شده در هر بازی یک پدیده جوان را به فوتبال ایران معرفی می‌کند؛ غلامرضا ثابت ایمانی هافبک وسط 21 ساله خودروسازان یکی از این نفرات جوان است که از ابتدای فصل با نظر مجتبی حسینی در ترکیب اصلی تیمش به میدان می‌رود.


ثابت‌ایمانی روز گذشته در جریان دیدار با نفت مسجدسلیمان موفق شد اولین گل خود را نیز برای پیکان بزند تا نامش بر سر زبان‌ها بیفتد.


این هافبک جوان و آینده‌دار که در این فصل به جز 3 مسابقه در تمام بازی‌های دیگر پیکان به‌صورت ثابت به میدان رفته، در خصوص برد دو بر یک تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. با احترام به تیم مسجد سلیمان ما از آنها سرتر بودیم و خوشحالم که بازی را بردیم و موقعیت‌های بیشتری داشتیم و واقعا کمترین حق‌مان دو گل بود و موقعیت‌های زیادی را خراب کردیم.


او در مورد دو گلی که در عرض ۲ دقیقه به ثمر رساندند، ادامه داد: بعد از گل اول عقب نکشیدیم از همان جلو فشار و پرس کردیم و خدا را شکر توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

 

1685360

 


این بازیکن که اولین گل فصلش را به ثمر رساند، گفت: از این بابت خوشحالم ولی خیلی زودتر از اینها باید به این اولین گل می‌رسیدم و خدا را شکر می کنم نیم فصل دوم را با گلزنی آغاز کردم انشاالله همین روند را ادامه بدهم و به تیمم کمک کنم.


ثابت ایمانی در مورد این که به نظرش نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت یا خیر گفت: معتقد هستم در نیمه دوم ما بازی بهتری انجام دادیم و حتی موقعیت‌های‌مان هم بیشتر از نیمه اول بود. در شروع نیمه دوم گل بدی خوردیم ولی خدا را شکر توانستیم بازی را اداره کنیم و ببریم.


بازیکن پیکان که در دقیقه ۸۲ بعد از عبور از چند بازیکن نفت با دروازه‌بان تک به تک شد و ضربه اش را گلر حریف گرفت، در این خصوص بیان کرد: کمی جلوتر از وسط زمین پابه توپ شدم و ۳,۴ بازیکن را جا گذاشتم. در لحظه آخر که با گلر تک به تک شده بودم آنقدر خسته بودم که نتوانستم تصمیم درستی بگیرم ولی خیلی ناراحتم چون اگر توپ درون دروازه می‌رفت به یک گل زیبا تبدیل می شد.


وی در مورد رتبه ششمی پیکان در پایان نیم‌فصل گفت: از اول فصل به فکر این بودیم که یک سال متفاوت را رقم بزنیم و این گونه نباشد که جایگاهی را در جدول فقط برای نیفتادن رقم بزنیم. خدا را شکر تیم خوب و جوانی داریم و در نیم فصل دوم به فکر کسب سهمیه و اتفاقات بهتر هستیم و کمترین حق ما رتبه ششمی است. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و جایگاه  خوبی کسب کنیم و سال خوبی برای ما باشد.


ثابتی ایمانی یادآور شد: از آقای مجتبی حسینی بابت اعتمادش به بنده در این فصل تشکر می‌کنم. ایشان مربی ای است که به بازیکنان جوان توجه ویژه‌ای دارد و امسال هم این موضوع را نشان داده است. از طرف دیگر آقای اکبر محمدی مدیریت باشگاه پیکان هم با وجود محدودیت‌هایی که دارد، تلاش زیادی انجام داده که تیم کم و کسری نداشته باشد. فکر می‌کنم یک مجموعه یکدست و خوب هستیم که در کنار یکدیگر برای موفقیت تلاش خواهیم کرد. انشاالله بتوانیم مزد زحمات‌مان را بگیریم و به شگفتی‌سازی‌مان ادامه بدهیم.

دیدگاه‌ها