کد خبر : 1806418 | 04 بهمن 1400 ساعت 15:00 | 23.4K بازدید | 11 دیدگاه

تأیید واگذاری تراکتور به مس توسط مالکیت فعلی

در بیانیه جدید باشگاه تراکتور، جملاتی آورده شده که نشان می‌دهد مالکیت فعلی موافق واگذاری باشگاه به صنعت مس است.

تأیید واگذاری تراکتور به مس توسط مالکیت فعلی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که حدود یک ماه از برگزاری جلسه نمایندگان مجلس و وزرای دولت برای واگذاری تراکتور از زنوزی به مس ورزقان می‌گذرد اما هنوز اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده و انتقال مالکیت انجام نشده است.

 

با این حال در شرایطی که بسیاری تصور می‌کنند زنوزی تمایلی به واگذاری تراکتور ندارد و در این مسیر همکاری نمی‌کند اما باشگاه سرخپوش تبریزی در بیانیه‌ تازه خود که قطعا به تأیید مدیریت باشگاه رسیده، نوشته: «با مدیریت مستقیم استاندار، عابدین خرم، پیگیری‌های عملی جهت انتقال مس سونگون به مس آذربایجان و واگذاری سهام باشگاه به این شرکت و همچنین باز شدن پنجره نقل و انتقالات ادامه داشته تا در اسرع وقت نسبت به تقویت تیم و جذب بازیکنان مدنظر سرمربی اقدام شود.»

 

بنابراین مالک فعلی تراکتور به این شکل انتقال مالکیت به صنعت مس را تأیید کرده اما هم‌چنان مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد.

 

نکته مهم اینکه با انتشار این بیانیه مشخص شده که تا زمان واگذاری سهام باشگاه به شرکت مس، هیچ اقدامی برای باز شدن پنجره و تقویت تیم انجام نخواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد که زنوزی قصد انجام هیچ هزینه جدیدی برای باشگاه ندارد و هواداران تراکتور برای حل مشکلات باید منتظر واگذاری تیم بمانند.

دیدگاه‌ها