کد خبر : 1806422 | 04 بهمن 1400 ساعت 15:10 | 16.1K بازدید | 23 دیدگاه

سیدحسین همچنان برای تیم‌ملی می‌جنگد

دروازه‌بان شماره یک استقلال این روزها تمریناتش را دنبال می‌کند و به ادامه روند خوبش می‌اندیشد.

سیدحسین همچنان برای تیم‌ملی می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی فصل بسیار خوبی را تا اینجای رقابت های لیگ برتر پشت سر گذاشته است. دروازه بان شماره یک آبی ها در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر در ترکیب این تیم عملکرد خوبی داشت و توانست در مسابقات متعددی نقش اصلی را در موفقیت هایش تیمش ایفا کند.


حسینی در نیم فصل اول 12 بار در ترکیب استقلال قرار گرفت و ضمن دریافت تنها 4 گل در 9 مسابقه دروازه اش را بسته نگه داشت تا یک رکورد فوق العاده را در بحث کلین شیت از خود برجای بگذارد.


با این شرایط خوب شاید طرفداران استقلال انتظار داشتند حسینی در لیست تیم ملی فوتبال برای دو مسابقه عراق و امارات قرار بگیرد و یا حداقل در لیست رزرو باشد اما این اتفاق نیفتاد. گلر باتجربه استقلال اما بی توجه به این مسائل تمریناتش را دنبال می‌کند و در تلاش است تا شاید در آینده اعتماد دراگان اسکوچیچ را جلب کند.


حسینی که در گذشته نیز سابقه دعوت به تیم ملی را دارد، در شرایط عجیب و غریب و کرونایی استقلالی ها یکی از نفراتی است که در تمرینات روزهای گذشته حضور داشت و بدون توجه به حواشی کارش را جلو برد. او با تعطیلی تمرینات استقلال هم به صورت اختصاصی کار می‌کند تا آماده مسابقات آینده تیمش در لیگ برتر و جام حذفی شود.


سیدحسین قطعا انگیزه زیادی دارد تا در ادامه فصل نیز برای استقلال خوش بدرخشد و در نهایت یکی از نفراتی باشد که در اردوهای بعدی به تیم ملی نیز دعوت می‌شود.

دیدگاه‌ها