کد خبر : 1806424 | 04 بهمن 1400 ساعت 15:10 | 29K بازدید | 7 دیدگاه

عدم اطمینان به ستاره فرانسوی

بهانه دروغین؛ بارسلونا به خانه دمبله دکتر فرستاد!

در باشگاه بارسلونا عذر دیروز عثمان دمبله برای غیبت در تمرین را باور نداشتند.

بهانه دروغین؛ بارسلونا به خانه دمبله دکتر فرستاد!

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله غایب دیروز بارسا برابر آلاوس بود چرا که برای دومین بازی متوالی از سوی ژاوی در فهرست قرار نگرفت.

برخی معتقدند اگر ژاوی به عثمان دمبله در بازی یک هشتم نهایی کوپا دل ری برابر بیلبائو میدان می‌داد، بارسا شانس بیشتری برای پیروزی پیدا می‌کرد ولی موضع سفت و سخت باشگاه در قبال ستاره فرانسوی باعث شد تا ژاوی قید مهاجم ارزشمند خود را بزند.

 

 

1683036

 

 

بارسا به دمبله اعلام کرده است که یا تمدید می‌کند یا باید تا پایان انتقالات زمستانی به تیمی دیگر برود. ژاوی نیز در نشست خبری قبل از بازی با بیلبائو تاکید کرده بود که با نظر باشگاه موافق است. او شنبه نیز در نشست بازی با آلاوس گفت که موضع بارسلونا در مورد دمبله تغییر نکرده و با اعلام فهرست بازیکنان مشخص شد که دمبله همچنان جایی در ایده‌های ژاوی ندارد.

 

 

1679438

 

 

از سوی باشگاه به دمبله اعلام شده بود که صبح دیروز در کمپ تمرینی حاضر شود ولی دمبله اطلاع داد که به دلیل بیماری گوارشی شرایط حضور ندارد. بارسلونا در بیانیه ای رسمی این مساله را در توئیتر خود علنی کرد ولی هیچکس در باشگاه عذر و بهانه دمبله را باور نداشت تا جایی که یک پزشک را به منزل او فرستادند تا ادعای دمبله راستی آزمایی شود.

طبق ادعای آاس، دمبله مشکل خاصی نداشته و قرار است از سوی کمتیه انضباطی باشگاه بارسلونا جریمه شود. 6 روز دیگر نقل و انتقالات زمستانی به اتمام می رسد و اگر دمبله تمدید نکند یا راهی تیمی دیگر نشود، تا پایان فصل سکونشین خواهد بود.

دمبله البته ساعتی پیش وارد کمپ تمرینی بارسا شد و خود را به ژاوی معرفی کرد تا از تنش بیشتر جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها