کد خبر : 1806678 | 05 بهمن 1400 ساعت 19:29 | 89.7K بازدید | 22 دیدگاه

تیکدری و صادقی فروشی نیستند؛ 

گل‌گهر به پرسپولیس :این دو ستاره فروشی نیستند

باشگاه پرسپولیس به‌صورت رسمی خواهان جذب دو بازیکن گل‌گهر سیرجان شده است.

گل‌گهر به پرسپولیس :این دو ستاره فروشی نیستند

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری و سعید صادقی دو بازیکن تعیین کننده گل‌گهر در شانزده هفته ابتدایی لیگ برتر بوده‌اند که حالا با شروع تعطیلات زمستانی و باز شدن پنجره نقل و انتقالات با پیشنهاد پرسپولیس برای پیوستن به این تیم مواجه شده‌اند. این پیشنهاد به صورت رسمی از طریق باشگاه تهرانی به باشگاه گل‌گهر سیرجان ارسال شده است.


این درخواست سرخ‌پوشان تهرانی البته خیلی زود با مخالفت مدیران باشگاه گل‌گهر سیرجان مواجه شده است. در واقع آنها امیدوارند با تغییر حکم کمیته انضباطی توسط کمیته استیناف، هفت امتیازی که به دلیل استفاده از بازیکن گابنی از آنها کسر شده، بازگردد و با این وصف در پنجره زمستانی نه تنها به فکر حفظ تیم فعلی هستند، بلکه توجه ویژه‌ای به شرایط بازار نیز دارند تا تیم در دسترس امیرقلعه نویی را برای کسب سهمیه آسیایی تقویت هم بکنند.


در سوی دیگر یحیی گل‌محمدی که شانزده هفته بسیار سخت را پشت سر گذاشته و توانسته طی 10 هفته اخیر تیمش را به ثباتی نسبی برساند، حالا باید برای تقویت سرخ‌پوشان در بخش‌هایی که مدنظرش قرار دارد و به‌ویژه بخش تهاجمی که با مصدومیت طولانی مدت آل‌‍کثیر ضربه خورده، به فکر گزینه‌های دیگر موجود در بازار باشد که البته خیلی ‌زیاد هم نیستند.

دیدگاه‌ها