کد خبر : 1806904 | 06 بهمن 1400 ساعت 21:59 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: قولی به بالوتلی نداده‌ام

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی شد دلیل دعوت از ماریو بالوتلی، ناامیدی از مهاجمان این تیم نیست.

مانچینی: قولی به بالوتلی نداده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا برای طی روند آماده سازی شرکت در رقابت‌های حساس پلی‌آف، در مقطع تعطیلات بازی‌های اردویی کوتاه مدت برپا کرده و روبرتو مانچینی بعد از سه سال دوباره از ماریو بالوتلی دعوت کرده است. سرمربی آتزوری در مصاحبه‌ای در مورد دلایل این تصمیم و البته شرایط ماریو بالوتلی در اردوی ایتالیا صحبت کرده است.

 

روبرتو مانچینی گفت: "درهای تیم ملی همیشه به روی همه ملی‌پوشان باز است و اگر بازیکنی بتواند به ما کمک کند، از حضور او در ترکیب تیم استقبال خواهیم کرد. عدم رضایت از مهاجمان تیم ملی ایتالیا؟ اگر ناامیدی همان احساسی است که ما قبل از رقابت‌های یورو نیز داشتیم، پس این حس برای ما کارساز خواهد بود.

 

1685973

 

شاید زمانی‌که کمی ناامید هستیم بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهیم، اما من وضعیت فعلی را ناامید کننده نمی‌دانم. ماریو بالوتلی همیشه تکنیک‌ فوق‌العاده‌ای داشته و آمادگی جسمانی او بالا است. ما مدت‌هاست شاهد غیبت بالوتلی در ترکیب ایتالیا بودیم و بنابراین بررسی شرایط او از نزدیک برای چند روز می‌تواند بسیار مفید باشد. ما کنجکاو هستیم که ببینیم شرایط بالوتلی پس از گذشت این مقطع چگونه بوده و بهترین راه برای انجام این کار بررسی اوضاع از نزدیک و در تمرینات است.

 

ماریو بالوتلی به ما قولی نداده و همین امر در مورد ما نیز صادق است. من فکر می‌کنم این بازیکن از حضور در اردوی تیم ملی ایتالیا رضایت داشته باشد و ما نیز قصد داریم در این مدت کوتاه شرایط ماریو بالوتلی را ارزیابی کنیم، همین."

دیدگاه‌ها