کد خبر : 1806967 | 07 بهمن 1400 ساعت 14:50 | 21.8K بازدید | 2 دیدگاه

توصیه لوپتگی به شاگردش؛ بیفت زمین! (عکس)

رئال بتیس در اعتراض به رفتارهای خولن لوپتگی، سرمربی سویا، گزارشی را به کمیته برگزاری کوپا دل‌ری و کمیته استیناف اسپانیا ارسال کرد.

توصیه لوپتگی به شاگردش؛ بیفت زمین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال بتیس و سویا در مرحله یک‌هشتم جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند و در نهایت این بتیس بود که با نتیجه 1-2 برابر تیم حریف به برتری رسید.

با این حال رئال بتیس گزارشی 23 صفحه‌ای را به کمک چند نفر از متخصصان زبان بدن، ارتباط بدون کلام و کلام درمانگر تهیه کرده و با استناد به صحبت‌های این افراد نسبت به رفتارهای لوپتگی در کنار زمین در جریان این دیدار اعتراض کرده است.

در این گزارش آمده که تماسی با سرپرست تیم سویا برقرار شده و او در حال صحبت کردن با تلفن همراهش دیده شده است. پس از آن او به سمت ایوان راکیتیچ رفته و موضوعی را با او و دور از چشم داوران در میان می‌گذارد.

مارتاگون هم‌چنین با لوپتگی صحبت می‌کند و این مربی اسپانیایی پس از این صحبت فاصله‌اش را با داور بررسی کرده و دستوراتی را از پشت ماسک به خوان جردن، بازیکن تیمش، می‌دهد که به گفته بتیس قسمت اصلی این گزارش بوده و پس از این مکالمه بوده که رفتاری کاملا متفاوت از سوی بازیکنان سویا دیده می‌شود.

 

1686039

 

آنها معتقد هستند که رفتارهای صورت گرفته در داخل زمین همگی از تماسی نشات گرفته که با سرپرست این تیم انجام شده و دستوراتی است که از پشت تلفن به او داده شده است.

بتیس در این گزارش مدعی شده که لوپتگی به خوان جردن گفته خودت را روی زمین بنداز و پس از آن بوده که این بازیکن به پزشک تیم و داور بازی می‌گوید حس سرگیجه دارد تا با این تمارض بتواند وقت بیشتری را از بازی بگیرد. این در حالی بوده که لحظاتی قبل داور از او پرسیده بود خوبی؟ و این بازیکن پاسخ مثبت داده بود.

گفته می‌شود بتیس امیدوار است که ارسال این گزارش بتواند آنها در محروم کردن چند جلسه‌ای سرپرست سویا و همچنین لوپتگی کمک کند.

دیدگاه‌ها