کد خبر : 1806990 | 07 بهمن 1400 ساعت 13:35 | 35.6K بازدید | 33 دیدگاه

چرخش 180 درجه‌ای دمبله؛ می‌خواهم در بارسا بمانم!

عثمان دمبله، مهاجم فرانسوی، پس از تنش‌ها و درگیری‌های فراوان آماده است تا به حضورش در بارسلونا ادامه دهد.

چرخش 180 درجه‌ای دمبله؛ می‌خواهم در بارسا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله به سوژه اصلی باشگاه بارسلونا در هفته‌های اخیر تبدیل شده و باعث ایجاد حواشی بسیاری در این تیم شده است.

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که موسی سیسوکو، مدیربرنامه این بازیکن، و مارکو لیخشتاینر، نماینده این بازیکن، ملاقاتی با ژاوی داشته و به این مربی خبر داده‌اند که دمبله دوست دارد به حضورش در بارسا ادامه دهد.

این دو نفر در این ملاقات ادعا کرده‌اند که این ملی‌پوش فرانسوی کاملا به پروژه آینده بارسا متعهد است و حتی با این که در روزهای اخیر به دلیل مشخص نبودن شرایط آینده‌اش از فهرست تیم کنار گذاشت شده اما به این که پیراهن بارسلونا را به تن دارد افتخار می‌کند.

 

1684195

 

تنش‌های زیادی در روزهای اخیر بین دو طرف ایجاد شد و حتی دمبله با انتشار بیانیه‌ای مدیران باشگاه بارسلونا را متهم کرد که در حال باج‌گیری از او هستند تا وادار به امضای قرارداد جدیدی شود.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که متئو آلِمانی، مدیر فوتبال بارسا، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که به این بازیکن و مدیر برنامه او اطلاع داده که باید هرچه سریع‌تر این تیم را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی ترک کند.

گفته می‌شود که دمبله خواهان دریافت دستمزد 40 میلیون یورویی بوده اما بارسلونا در حال حاضر با توجه به شرایط مالی دشوارش و بدهی زیادی که دارد در حال توافق با ستاره‌های تیم برای کاهش دستمزد است و توان پرداخت چنین مبلغی به این بازیکن را ندارد.

تنها 6 ماه از قرارداد دمبله با باشگاه بارسا باقی مانده و او می‌تواند به‌صورت قانونی با هر باشگاهی خارج از لالیگا مذاکره کند اما به نظر می‌رسد که موضع این بازیکن تغییر کرده و تصمیم دارد هم‌چنان به حضورش در نوکمپ ادامه دهد.

دیدگاه‌ها