کد خبر : 1806993 | 07 بهمن 1400 ساعت 15:01 | 7.3K بازدید | 4 دیدگاه

فردیناند: یونایتد نباید به درخشش ستاره‌ها متکی باشد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، از تکیه این تیم به درخشش انفرادی بازیکنان بزرگش انتقاد کرد.

فردیناند: یونایتد نباید به درخشش ستاره‌ها متکی باشد

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در چند فصل اخیر خریدهای بزرگی انجام داده اما ه‌مچنان موفق نشده نتایجی که انتظار می‌رفت را کسب کند.

مطرح شدن این سوال که آیا دکلان رایس، ستاره 100 میلیون پوندی وستهام، می‌تواند گزینه خوبی برای پیوستن به تیم رانگنیک باشد؛ باعث شد که فردیناند نسبت به شرایط یونایتد در سال‌های اخیر اعتراض کند.

این ستاره سابق یونایتد معتقد است که به‌کارگیری سبک و هویتی مشخص در اولدترافورد بسیار مهم‌تر از خریدهای گران‌قیمت و چند 10میلیون پوندی برای این تیم است.

او در پادکست وایب وید فایو گفت:« من فکر نمی‌کنم اهمیتی داشته باشد که منچستریونایتد چه بازیکنانی را به‌خدمت بگیرد. این موضوع در طول یک بازه زمانی طولانی ثابت شده که شما می‌تواند فوق ستاره‌هایتان را به زمین بفرستید و فکر کنید این کار می‌تواند شما را نجات دهد.»

 

1681641

 

فردیناند درباره شرایط تیمی یونایتد و ساختار آن اضافه کرد:« همه چیز بستگی به سبکی که این تیم حول محور آن شکل می‌گیرد و تاکتیک‌هایی که به‌کار گرفته می‌شود؛ دارد. من فکر می‌کنم این تیم به یک سبک فوتبال نیاز دارد، به تاکتیک‌هایی که درست به‌کار گرفته شود و هویتی که به این تیم بخشیده شده و سال‌ها در آن بماند. هویتی که همه بازیکنان با آن شناخته شوند و پیش بروند.»

این ستاره سابق یونایتد با تمجید از عملکرد برونو فرناندز در ترکیب یونایتد در چند فصل اخیر ادامه داد:« این کاری است که برونو در چند سال اخیر انجام داده است، وقتی او به این تیم آمد توانست لحظات بسیاری را رقم بزند که ما در طی آنها با خودمان بگوییم وای! ما برنده این بازی شده‌ایم!»

دیدگاه‌ها