کد خبر : 1806999 | 07 بهمن 1400 ساعت 14:44 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

ملاقات نصیرزاده رییس فراکسیون ورزش؛

آکادمی ملی بدنسازی در آزادی ساخته می شود

رییس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص اعطای بودجه اختصاصی برای ساخت آکادمی ملی بدنسازی قول مساعد داد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که فدراسیون بدنسازی از چندی قبل با موافقت وزارت ورزش زمینی را به مساحت 3 هزار متر در مجموعه ورزشی آزادی به خود اختصاص داده، رئیس فدراسیون به دنبال ایجاد یک آکادمی ملی در این مکان است.


در همین راستا و با توجه به بودجه بسیار محدود فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام که از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک واریز می‌شود و حتی پاسخگوی حقوق کارمندان این فدراسیون هم نیست، عبدالمهدی نصیرزاده نشستی را با رئیس فراکسیون ورزش برگزار کرد.


در این نشست نصیرزاده درخواست در نظر گرفتن ردیف بودجه اختصاصی برای ساخت آکادمی ملی بدنسازی را در سال 1401 ارائه کرد؛ موضوعی که با مساعدت محمدمهدی فروردین در دستور کار فراکسیون مجلس قرار گرفت.

 

1686099


مقرر شد در کمیسیون تلفیق موضوع ایجاد آکادمی ملی بدنسازی مطرح و بررسی شود؛ موضوعی که با توجه به رشته‌های پرتعداد زیر مجموعه فدراسیون بدنسازی و مخاطبان پرتعداد این فدراسیون به احتمال فراوان با موافقت همراه خواهد شد.


جالب اینجاست که فدراسیون بدنسازی 16 سال بعد از تاسیس هیچ فضایی به‌عنوان آکادمی یا محل تمرین تیم‌های ملی خود در اختیار ندارد و همین موضوع هزینه‌های زیادی را به این فدراسیون تحمیل کرده است.

دیدگاه‌ها