کد خبر : 1807003 | 07 بهمن 1400 ساعت 15:30 | 47.7K بازدید | 10 دیدگاه

یک خرید ضد رئال؛ هافبک فرانسوی در راه PSG

تانگوی اندومبله ستاره فرانسوی تاتنهام مورد توجه پی‌اس‌جی قرار گرفته و ممکن است به‌صورت قرضی همراه با بند خرید راهی این تیم شود.

یک خرید ضد رئال؛ هافبک فرانسوی در راه PSG

به گزارش "ورزش سه"، 24 روز دیگر بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان بین پی‌اس‌جی و رئال در پاریس برگزار خواهد شد که از بسیاری جهات جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. شرایط هر دو تیم خوب به نظر می‌رسد اما پاریسی‌ها قصد دارند به فاصله 4 روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، به تقویت خط میانی خود پرداخته و بیش از پیش خود را مهیای بازی مرگ و زندگی کنند.

 

 

1686096

 

 

طبق ادعای اکیپ، هدف زمستانی پی‌اس‌جی "تانگوی اندومبله"، هافبک فرانسوی سابق لیون و حال حاضر تاتنهام است؛ بازیکنی که مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسی‌ها از دروان حضورش در تیم لندنی با او آشنایی کامل دارد.

اکیپ نوشته است که با وجود درخواست جدایی اندومبله اما مذاکرات بین پی‌اس‌جی و تاتنهام پیشرفت خاصی نداشته است. این نشریه ادعا کرده است، تاتنهام با والنسیا برای انتقال قرضی اندومبله توافق کرده و شرایط پیشنهادی باشگاه اسپانیایی بهتر از پی‌اس‌جی است.

 

 

1539296

 

 

در واقع پاریسی‌ها حاضر نیستند تمام مبلع دستمزد اندومبله را متقبل شوند در حالی‌که والنسیا این شرط را پذیرفته هرچند اصرار پوچتینو ممکن است همه چیز را عوض کند. ناصر الخلیفی می‌داند که سرمربی آرژانتینی، اندومبله را مهره‌ای باکیفیت برای خط میانی تلقی می‌کند و از سوی دیگر او برای بازی در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز مشکلی نخواهد داشت.

تنها 4 روز تا پایان انتقالات ژانویه زمان باقی است و ورق ممکن است به سود پاریسی‌ها برگردد.

 

دیدگاه‌ها