کد خبر : 1807008 | 07 بهمن 1400 ساعت 14:57 | 34.4K بازدید | 13 دیدگاه

اوساگوآنا و اعلام شماره حساب قدیمی به پرسپولیس!

باشگاه پرسپولیس می‌گوید شماره حساب اعلامی اوساگوآنا درست نبوده است.

اوساگوآنا و اعلام شماره حساب قدیمی به پرسپولیس!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته باشگاه پرسپولیس چک ۲.۴ میلیاردی برای پرداخت مطالبات اوساگوآنا را صادر کرد تا به این‌ترتیب پرونده مهاجم نیجریه‌ای در آستانه بسته شدن قرار بگیرد؛ پرونده‌ای که منجر به بسته شدن پنجره پرسپولیس شده است.

 

با این حال امیرعلی حسینی، مدیر امور بین الملل پرسپولیس در این خصوص می‌گوید: مطالبات اوساگوآنا از سوی باشگاه تامین اعتبار شده است و با توجه به اعلام بانک خارجی منتظر رفع مشکل حساب از سوی بازیکن و وکیل وی هستیم تا واریز صورت بگیرد. در این ارتباط روز گذشته، مدیریت باشگاه از طریق یکی از صرافی‌ها، اقدام مجدد برای پرداخت پول را انجام داد. این اقدام از طریق بانکی در خارج از کشور انجام شد اما این بانک گزارش داد؛ شماره حساب اعلامی که از سوی وکیل اوساگوآنا اعلام و توسط فیفا به ما ابلاغ شد، فعال نیست و امکان واریز به آن وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: بدیهی است که باشگاه هم روال کاری و حقوقی را در پیش گرفت و این گزارش بانک، همراه مستندات بلافاصله هم برای اوساگوآنا از طریق وکیل ایشان و هم برای فیفا ارسال شد، در نامه ارسالی هم درخواست کردیم با توجه به تامین منابع مالی منتظر بررسی شماره حساب اعلامی یا اعلام شماره حساب جدید هستیم و به محض انجام این امر، روند پرداخت را آغاز خواهیم کرد.

 

مدیر امور بین‌الملل باشگاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر منتظر پاسخ نامه ارسالی هستیم و با رفع مشکل شماره حساب، انتظار داریم پرداخت به سرعت انجام شود.

دیدگاه‌ها