کد خبر : 1807015 | 07 بهمن 1400 ساعت 15:43 | 26.1K بازدید | 2 دیدگاه

قهرمانی به روز آخر موکول شد؟

توقف غیرمنتظره زنان فوتسال ایران در کافا 2022

تیم ملی فوتسال زنان در پنجمین مسابقه خود در مرحله گروهی مقابل ازبکستان، نتوانست حریف خود را از پیش بردارد و به نتیجه تساوی رضایت داد.

توقف غیرمنتظره زنان فوتسال ایران در کافا 2022

به گزارش "ورزش سه" در ادامه تورنمنت فوتسال زنان آسیای مرکزی (کافا 2022) امروز شاگردان فروزان سلیمانی در تیم ملی فوتسال زنان ایران بعد از یک روز استراحت، در پنجمین مسابقه به مصاف ازبکستان رفتند؛  پیروزی در این مسابقه می‌توانست حکم قهرمانی زنان ایران را در فاصله یک بازی تا پایان امضا کند.

 

مسابقه امروز برخلاف بازی رفت که با برتری 5-2 زنان فوتسال ایران به پایان رسید، گره خورد و ازبک‌ها با تمام قوا برای جلوگیری از قهرمانی زنان فوتسال ایران و صدرنشینی خود به میدان آمده بودند و بعد از یک نمایش جذاب و پر موقعیت در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

 

نبرد زنان فوتسال ایران و ازبکستان برنده نداشت و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا بعد از 4 برد متوالی، زنان فوتسال ایران برای اولین‌بار در کافا 2022 امتیاز از دست بدهند؛ نسترن مقیمی گلزن امروز تیم ملی فوتسال زنان بود و موفق شد هر 2 گل بازی امروز را به ثمر برساند.

 

با تساوی امروز، تیم ملی فوتسال زنان ایران 13 امتیازی شد و بالاتر از ازبکستان 9 امتیازی به صدرنشینی‌اش ادامه داد.

 

زنان فوتسال ایران، فردا در آخرین مسابقه به مصاف تاجیکستان می‌روند که پیروزی مقابل میزبان می‌تواند قهرمانی زنان فوتسال ایران را در اولین دوره کافا 2022 قطعی کند.

دیدگاه‌ها